دور دنیا

افزایش قیمت درهم امارات و لیر ترکیه؛ رینگیت مالزی در سرازیری/ سنت شکنی عمان و بحرین در خاورمیانه

کدخبر: ۶۷۱۶۳۴
اقتصادنیوز: امروز بازار شاهد نوسان صعودی عمده قیمت ها نسبت به روز گذشته است و ریال عمان افزایش ارزش 780 تومانی در مقایسه با روز گذشته داشت و 155610 تومان قیمت گذاری شد.
افزایش قیمت درهم امارات و لیر ترکیه؛ رینگیت مالزی در سرازیری/ سنت شکنی عمان و بحرین در خاورمیانه

به گزارش اقتصادنیوز، اجاره و رنت خودرو همواره یکی از مهم‌ترین نیازهای مسافران در سفر محسوب می‌شود و بسیاری از افراد قبل از آنکه مهیای حضور در مقصد موردنظرشان شوند، خودروی مورد نظر خود را از طریق سایت ها و پلتفرم های این حوزه انتخاب و اجاره می کنند. اما جالب است بدانید کشورهای بحرین و عمان تکنولوژی جدیدی را برای اجاره خودرو در اختیار مسافران قرار داده‌اند.

این تکنولوژی که Europcar نام دارد برای اولین در عمان و بحرین رونمایی شد و مسافرانی که عازم این دو کشور هستند در فرودگاه بین‌المللی مسقط و منامه با این پدیده رو به رو شده اند. این فناوری پیشرفته برای بهبود تجربه کرایه ماشین طراحی شده است و به ارائه راهنمای یکپارچه و گام به گام از لحظه ورود مسافران به محوطه پارکینگی که وسیله نقلیه در آنجا رزرو شده، پرداخته است. به گفته کارشناسان تکنولوژی یاد شده به مسافران کمک می کند تا به راحتی مکان تعیین شده خودرو در پارکینگ را هنگام ورود و بازگشت پیدا کنند.

طبق گزارش های منتشر شده با استفاده از این تکنولوژی به محض اینکه مسافران به پیشخوان تعیین شده در محوطه پارکینگ برسند، با اسکن یکی از QR کدها، به یک نقشه مجازی دسترسی پیدا خواهند کرد که مسافران را مستقیما به وسیله نقلیه خود راهنمایی می کند. این ویژگی باعث می‌شود تا پیمایش در فرودگاه بدون دردسر باشد و به شما اطمینان دهد که می‌توانید ماشین کرایه‌ای خود را سریع و بدون هیچ دردسری پیدا کنید. اما این همه ماجرا نیست و بازگرداندن وسیله نقلیه هم به همین سادگی است و مسافران با دستورالعمل های دقیق نقشه برداری شده می توانند با اطمینان کامل ماشین خود را در محل پارک تعیین شده قرار دهند و عازم کشور خود شوند.

عمان و بحرین اولین و تنها شرکت در منطقه خاورمیانه محسوب می شوند که به تکنولوژی یاد شده مجهز هستند و این فناوری پیشرفته را در بخش خدمات حمل و نقل پیاده سازی کردند. حال اگر شما هم علاقه مند به استفاده از این تکنولوژی در کشور عمان یا بحرین هستید، بهتر است دست بجنبانید و در اولین فرصت عازم دو مقصد یاد شده شوید. اما قبل از هر اقدامی باید از آخرین قیمت ارز رسمی این کشورها در بازار تهران آگاه شوید که لازمه اصلی هر سفر خارجی است.

آخرین قیمت ریال عمان در بازار

پایان معاملات بازار ارز تهران حکایت از نوسان ریال عمان در محدوده رنج و افزایش ارزش 780 تومانی این ارز در مقایسه با روز گذشته داشت. هر ریال عمان 155610 تومان قیمت گذاری شد.

نرخ برابری ریال عمان با دلار آمریکا هم در پایان معاملات امروز به 2.6 رسید.

قیمت درام ارمنستان در بازار امروز

معاملات بازار در حالی سپری شد که قیمت درام ارمنستان رشد یک تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و 155 تومان ارزش گذاری و خرید و فروش شد.

قیمت منات آذربایجان امروز

امروز در بازار ارز تهران قیمت منات آذربایجان شیب صعودی را خلاف روز گذشته تجربه کرد و با رشد 170 تومانی که داشته است، 35110 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

همچنین نرخ برابری منات آذربایجان و دلار آمریکا امروز به 0.59 رسید که تغییری نسبت به روز گذشته نداشته است.

درام ارمنستان

نرخ امروز لیر ترکیه

امروز لیر ترکیه معاملات را در حالی پشت سر گذاشت و به پایان رساند که نسبت به روز گذشته رشد قیمت 10 تومانی را تجربه کرد. هر لیر در ساعات پایانی امروز 1760 تومان قیمت گذاری شد.

قیمت دینار عراق امروز

امروز معاملات بازار ارز تهران حکایت از ثبات قیمت واحد پول رسمی کشور عراق داشت؛ هر دینار امروز بدون تغییر بود و 45 تومان معامله شد.

ریال عمان

قیمت درهم امارات امروز

امروز همچنین قیمت درهم امارات در جریان مبادلات ارزی انجام شده در بازار ارز تهران، در محدوده رنج تحرکات صعودی را تجربه کرد و با رشد 82 تومانی، به 16254 تومان رسید.

قیمت لاری گرجستان در بازار

بازار ارز تهران امروز را در حالی به پایان برد و بسته شد که قیمت لاری گرجستان هم به تبعیت از روند صعودی حاکم بر ارزها، بالا رفت. هر لاری عصر امروز 22360 تومان قیمت خورد تا افزایش ارزش 90 تومانی را تجربه کرده باشد.

آخرین نرخ بات تایلند

وقت آن رسیده تا سری به شرق آسیا بزنیم، جایی که قیمت واحد پول رسمی کشور تایلند هم بر مدار افزایش حرکت کرد و سه تومان بالا رفته است. هر بات در پایان فعالیت امروز بازار 1761 تومان نرخ گذاری شد.

رینگیت مالزی

قیمت امروز رینگیت مالزی

امروز اما رینگیت مالزی خلاف جریان حاکم بر بازار ارز حرکت کرد و مسیر نزولی را در پیش گرفت و در حالی معاملات را به پایان رساند که 60 تومان ارزان و 13660 تومان قیمت خورد.

پایان معاملات امروز پیام آور خبری تازه برای معامله گران نبود و نسبت به روز گذشته قیمت ارزها شیب صعودی را تجربه کردند و دینار عراق تنها نرخ بدون تغییر امروز معاملات بود و رینگیت مالزی هم مسیر نزولی را در پیش گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید