درخواست وزیر صمت از این گروه/اولویت مسعود پزشکیان در صادرات اعلام شد

کدخبر: ۶۷۱۸۲۳
اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت توسعه صادرات را اولویت اصلی رئیس جمهور دولت چهاردهم دانست و گفت: دغدغه و چالش‌های در این عرصه با برگزاری جلسه‌های تخصصی رفع می‌شود.
درخواست وزیر صمت از این گروه/اولویت مسعود پزشکیان در صادرات اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد اتابک در دیدار اعضای هیات مدیره و هیات اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، استفاده از ظرفیت تشکل‌های تخصصی با نگاه ملی را یکی از رویکردهای اصلی وزارت صمت در دوره جدید اعلام کرد و اظهار داشت: یکی از راهبردهای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، ایفای نقش تشکل‌های بخش خصوصی به طور موثر، مستمر و البته مسئولانه و متعهدانه است و تلاش می کنیم زمینه اجرای این راهبرد را فراهم کنیم.

خبر مرتبط
خبر خوش وزیر صمت برای این استان + جزئیات

اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه دولت اراده واقعی برای آبادانی سیستان و بلوچستان دارد، گفت: سفر نخست را از این استان آغاز کردم تا مشکلات پیش رو را بررسی و پیگیری کنم.

وی از برگزاری جلسات تخصصی برای هر یک از چالش‌های پیش روی زنجیره فولاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و ضمن تاکید بر توسعه صادرات به عنوان یکی از اولویت‌های مدنظر رئیس جمهور، از انجمن فولاد خواست تا با همراهی سایر تشکل‌های زنجیره فولاد، بسته پیشنهادی خود در این خصوص را تدوین و در اسرع وقت به وزارت صمت ارائه دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید