خبر خوش برای این سهام‌داران / به دنبال افزایش و تنوع تولید هستیم

کدخبر: ۶۷۲۱۴۲
اقتصادنیوز: خسروی، رئیس هیئت مدیره پتروشیمی غدیر در نمایشگاه ایران پلاست، گفت: در تلاش برای افزایش تولید و تنوع محصولات شرکت هستیم.
خبر خوش برای این سهام‌داران / به دنبال افزایش و تنوع تولید هستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، پتروشیمی غدیر یکی از شرکت‌های پر کار در نمایشگاه ایران پلاست بود که توجه خیلی از شرکت کنندگان را به خود جلب نمود.

سروش خسروی، رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت پتروشیمی غدیر در خصوص برنامه‌های آتی این شرکت، بیان نمود: برنامه تولید شرکت نسبت به سال گذشته از لحاظ کمیت تناژ تولید با تفاوت چشمگیری مواجه نشده، اما قیمت تمام شده به دلیل موضوعاتی همچون خوراک و یوتیلیتی‌هایی که افزایش بسیار داشته‌اند تحت تأثیر قرار گرفته است.

خبر مرتبط
شاخص کل از سطح مقاومتی شکست خورد!/ پیش بینی بازار سهام امروز 21 شهریور 1403+ نمودار

اقتصادنیوز: بورس تهران روز سه‌شنبه با کاهش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص کل هم‌وزن به کار خود پایان داد. ارزش معاملات خرد دیروز کاهش 15 درصدی داشت و روند ورود جریان پول حقیقی به دومین روز خود رسید.

وی افزود: در حال تلاش هستیم تا با افزایش مقدار تولید، تعامل با دولت جهت تسهیل صادرات و افزایش قیمت PVC، این نقیصه را جبران کنیم.

خسروی بیان کرد: دولت محترم، برخی از سیاست‌ها از جمله تعیین میزان کف عرضه در بورس و عوارضی برای صادرات را وضع کرده که تولیدکنندگان را مقداری تحت فشار قرار داده است. امیدواریم در سالی که با عنوان تولید نام گذاری شده، این فشار کاسته شود و حمایت صحیح از صنایع پایین دست که سبب رونق اقتصادی خواهد شد به صنایع بالا دست نیز تسری پیدا کند تا مشکلات تولیدکنندگان رفع شوند.

خسروی خاطرنشان کرد: سهامداران اطمینان داشته باشند که حداکثر تلاش خود را در جهت افزایش تولید، کاهش هزینه‌های تمام شده و تنوع سبد کالایی انجام خواهیم داد و امیدواریم به وسیله این اقدامات پیش بینی شده و با حمایت دولت محترم بتوانیم رضایت آنان را جذب کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید