برخورد کشتی اقیانوس پیمای نادون و نادوس/ انتشار تصاویری غافلگیرکننده از تصادف دریایی+ فیلم و عکس

کدخبر: ۶۷۳۰۱۰
اقتصادنیوز: ۲ کشتی اقیانوس پیمای نادون و نادوس در ۲۵ مایلی جنوب غربی جزیره کیش با یکدیگر برخورد کردند.
برخورد کشتی اقیانوس پیمای نادون و نادوس/ انتشار تصاویری غافلگیرکننده از تصادف دریایی+ فیلم و عکس

به گزارش اقتصادنیوز، در یک ماه گذشته و در 2 حادثه متفاوت برخورد کشتی های اقیانوس پیما در 2 نقطه که در ادامه این گزارش به حوادث یاد شده اشاره می شود. 

برخورد کشتی‌های چین و فیلیپین

171371670

به گزارش اقتصادنیوز، گارد ساحلی چین شنبه دهم شهریور جاری اعلام کرد که یک فروند کشتی فیلیپینی به طور غیرقانونی در منطقه آبی «سابینا» سرگردان بود و به شکل عامدانه به یک کشتی چینی برخورد کرد. بر اساس مطلبی که ایرنا نوشته است، کشتی‌های چینی و فیلیپینی برای پنجمین بار در یک ماه گذشته در دریای جنوبی چین که دو کشور ادعاهای ارضی در مورد بخش‌هایی از آن دارند، با یکدیگر برخورد کردند.

برخورد ۲ کشتی اقیانوس پیما در کیش

به گزارش اقتصادنیوز، در تاریخ 24 شهریورماه نیز ۲ کشتی اقیانوس پیمای خارجی در آب‌های محدوده جزیره کیش به یکدیگر برخورد کردند که بلافاصله دستور تخلیه خدمه و سرنشینان ناخدای کشتی نادوس صادر شد.

کشتی آسیب دیده به امارات منتقل و از یک سانحه در آبراه‌های کشور جلوگیری به عمل آمد. در این زمینه، عزت الله محمدی، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با اشاره به اعزام شناور ناجی این جزیره برای امدادرسانی به کشتی اقیانوس پیمای حادثه دیده، گفته بود: «خدمه‌های کشتی حادثه دیده نجات یافتند.»

 

خبر مرتبط
نجات کشتی خارجی در خلیج فارس+ جزئیات

اقتصادنیوز: معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، گفت: شناورهای ناجی مراکز کنترل این استان یک فروند کشتی خارجی با ۱۲ خدمه را در ۲۴ مایلی آب‌های خلیج فارس از غرق شدن حتمی نجات دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • بررسی تازه‌ترین آمارهای بانک مرکزی از رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳

      اقتصادنیوز: آمارهای رشد اقتصادی به روش هزینه در بهار امسال نشان می‌دهد رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳ به سطح ۴.۲ درصد رسیده…

    کارگزاری مفید