غافلگیری مسافران قطار/ پیش فروش بلیت قطار در مهر ماه شروع نشده تمام شد!

کدخبر: ۶۷۳۰۵۲
اقتصادنیوز: طبق بررسی‌های صورت گرفته پیش فروش بلیت قطار برای مهر ماه از ساعات پیش آغاز شده بود که فروش آنها در همان دقایق اولیه به اتمام رسید.
غافلگیری مسافران قطار/ پیش فروش بلیت قطار در مهر ماه شروع نشده تمام شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از امروز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای مسیر های مختلف در مهر ماه آغاز شد. به گفته جلال مختاری سخنگوی شرکت راه آهن پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه یکم تا ۳۰ مهرماه از امروز ساعت ۸ صبح آغاز شده بود.

وی ادامه داد:  این بلیت ها  از ساعت ۸ تا  ۱۰ فقط از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی به فروش رسید  و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ نیز فقط از طریق مراکز مجاز فروش حضوری قابل فروش خواهد بود.

او بیان کرد:  از ساعت ۱۲ به بعد هم فروش به صورت مشترک اینترنتی و حضوری از میان بلیت‌های باقی مانده آغاز می‌شود همچنین  مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.

خبر مرتبط
برخورد قطار باری بندرعباس منجر به فوت 2 لوکوموتیوران شد+ عکس

اقتصادنیوز: حادثه برخورد 2 دستگاه قطار باری در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی خلیج فارس (بندرعباس) ۲ فوتی به دنبال داشت.

همچنین پیش فروش حضوری  بلیت برای بازه زمانی یکم تا ۳۰ مهر ماه (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۰ مهر و مسیرهای برگشت تا تاریخ یکم آبان)،  از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ شهریور از طریق کلیه دفاتر مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام خواهد شد.

 هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

براساس این گزارش بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که با وجود آنکه در مهر ماه شاهد پیک جابه جایی مسافر نیستیم و تعطیلاتی در مهر ماه نیست اما پیش فروش بلیت قطار در مسیر مشهد برای مسافران وجود ندارد و طبق بررسی های صورت گرفته تا چندین روز ابتدای مهر ماه هیچ بلیتی در مسیر مشهد موجود نیست.

خبر مرتبط
فوری/ آغاز پیش فروش بلیت قطارها در مهر ماه

اقتصادنیوز: شرکت راه آهن ایران جزئیات پیش‌فروش بلیت‌ قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا۳۰ مهرماه را اعلام کرد.

به گفته بسیاری از مسافران باوجود آنکه پیش فروش حضوری هم آغاز شده اما هیچ بلیتی نیست و همین امر خود باعث ابراز ناراحتی بسیاری از آنها شده است چراکه اکثر آنها اعلام کرده اند که سفر به مشهد را برای مهر ماه انتخاب کرده اند تا راحت تر بلیت پیدا کنند اما متاسفاته در این ماه هم تعداد بلیت های عرضه شده بسیار کمتر بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • بررسی تازه‌ترین آمارهای بانک مرکزی از رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳

      اقتصادنیوز: آمارهای رشد اقتصادی به روش هزینه در بهار امسال نشان می‌دهد رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳ به سطح ۴.۲ درصد رسیده…

    کارگزاری مفید