دامنه نوسان بورس و فرابورس تعیین شد

کدخبر: ۶۷۵۵۳۷
اقتصادنیوز: بر اساس مصوبه هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار دامنه نوسان بورس و فرابورس مثبت و منفی یک درصد تعیین شد.
دامنه نوسان بورس و فرابورس تعیین شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، پیرو برگزاری جلسه هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه، مقرر شد؛ براساس بند 11 ماده 7 قانون بازار اوراق بهادار، با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند بازار،دامنه نوسان همه نمادهای سهام و حق تقدم سهام و صندوق‌های سهامی مختلط قابل معامله در بازارهای بورس و فرابورس به مثبت و منفی یک درصد محدود شود.

حجت الله صیدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:در مورد حوادث لبنان، در حال پی‌گیری و رصد جزئیات و آثار آن بر بازار هستیم و امیدوارم شایعات پخش شده از شب گذشته، صحت نداشته باشد.

خبر مرتبط
کاهش رفتارهای هیجانی معامله‌گران در بورس تهران!/ پیش بینی بازار سهام امروز 7 مهر 1403+ نمودار

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات اولین هفته مهر ماه با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 6 همتی قرار داشت و شاهد خروج جریان پول حقیقی از بازار سهام بودیم.

اطمینان داشته باشید که لحظه‌به‌لحظه برخط و به‌گوش هستیم و  تصمیم مناسب را در خصوص چگونگی معاملات، به‌موقع و با مشورت  خواهیم گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید