دور دنیا

فاز صعودی قیمت درهم امارات و درام؛ قیمت لیر در سربالایی/ رونق گردشگری ارمنستان در گرو حضور ایرانیان

کدخبر: ۶۷۹۹۴۴
اقتصادنیوز: بازار امروز شاهد نوسان مثبت قیمت ها نسبت به روز گذشته است و لیر ترکیه در حالی معاملات را تمام کرد که 10 تومان گران و 1870 تومان خرید و فروش شد.
فاز صعودی قیمت درهم امارات و درام؛ قیمت لیر در سربالایی/ رونق گردشگری ارمنستان در گرو حضور ایرانیان

به گزارش اقتصادنیوز، فهرست مقاصد محبوب ایرانیان را اگر مرور کنیم بدون شک نام ارمنستان یکی از نام هایی است که در صدر این لیست قرار داد، کشور همسایه ایران که همه ساله میزبان جمع کثیری از مردم ایران است؛ موضوعی که گزارش های رسمی منتشر شده توسط وزارت گردشگری ارمنستان هم مهر تاییدی بر آن زده است.

براساس آنچه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ارمنستان اعلام کرده است؛ کمیته گردشگری ارمنستان تعداد گردشگرانی را که در سپتامبر 2024 از ارمنستان بازدید کرده اند را منتشر کرد.

آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که تعداد گردشگران در سپتامبر 2024 نسبت به ماه مشابه سال قبل 24 هزار و 57 نفر کاهش داشته است.

در سپتامبر 2024، تعداد236 هزار و 561 گردشگر از ارمنستان بازدید کرده اند، این رقم در ماه سپتامبر سال گذشته تعداد 260 هزار و 618، نفر بوده است. طبق این گزارش، در سال 2024 در ماه سپتامبر بیشترین بازدیدکنندگان از کشور روسیه (43 درصد)، گرجستان (12 درصد) و ایران (8 درصد) به ثبت رسیده است.

در واقع بعد مسافت، جاذبه های تاریخی و همچنین هزینه مقرون به صرفه سفر، از جمله عواملی است که دست به دست هم داده تا دل بسیاری از هموطنان برای گشت و گذار در کوچه و پس کوچه های ایروان بلرزد. حال که مروری بر وضعیت گردشگری ارمنستان داشته ایم، خالی از لطف نیست سری هم به بازار ارز تهران بزنیم و از آخرین قیمت واحد پول رسمی این کشور آگاه شویم. شاید برخی همین الان مشغول تدارک سفر به این کشور باشند.

قیمت درام ارمنستان در بازار 26 مهر 1403

درام ارمنستان که در روزهای گذشته در محدوده مشخص نوسان داده بود؛ امروز در بازار رشد قیمت یک تومانی را تجربه کرد و 166 تومان نرخ گذاری شد.

قیمت درهم امارات امروز

امروز قیمت درهم امارات در جریان معاملات بازار همچنان در کانال 17 هزار تومان نوسان داد و 17484 تومان قیمت گذاری و معامله شد تا نسبت به روز گذشته رشد قیمت 112 تومانی داشته باشد.

قیمت درهم امارات

نرخ امروز ریال عمان در بازار

ریال عمان امروز در بازار ارز تهران مسیر نزولی را تجربه کرده است و با افزایش هزار تومانی که داشت؛‌ 166720 تومان ارزش گذاری شد.

نرخ برابری ریال عمان و دلار آمریکا هم نسبت به روزهای گذشته تغییری نداشت و 2،6 باقی ماند.

قیمت دینار عراق امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار خلاف روند سایر ارزها ثبات قیمت را تجربه کرده است و بدون تغییر نسبت به روز گذشته،‌ 48 تومان خرید و فروش شد.

دینار عراق

آخرین نرخ لیر ترکیه در بازار

امروز لیر ترکیه در پایان فعالیت بازار ارز تهران به مانند ارزهای مرور شده مسیری جز افزایش قیمت را پیش روی خود ندید و در حالی معاملات را تمام کرد که 10 تومان گران و 1870 تومان خرید و فروش شد.

قیمت منات آذربایجان امروز

بازار ارز تهران امروز شاهد پیشروی قیمت منات آذربایجان است. این ارز پایان روز پنجشنبه، 37620 تومان ارزش گذاری شد تا 230 تومان افزایش داشته باشد.

آخرین نرخ لاری گرجستان

لاری گرجستان هم امروز از گزند جناح افزایشی بازار در امان نماند و معاملات را با نرخ 23780 تومان به پایان رساند. ارزش هر لاری در پایان خرید و فروش معامله گران رشد 150 تومانی داشت.

قیمت درام ارمنستان

نرخ امروز بات تایلند

امروز همچنین قیمت بات تایلند در مقایسه با روز گذشته افزایش داشت و به 1925 تومان رسید تا رشد 11 تومانی را تجربه کرده باشد.

آخرین قیمت رینگیت مالزی

رینگیت هم آخرین ارزی است که در دور دنیای امروز مرور می کنیم. واحد پول رسمی کشور مالزی امروز 40 تومان گران شد و 14850 تومان خرید و فروش شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید