گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر

رشد 29 درصدی معاملات خرد سهام در بورس تهران+‌ نمودار

کدخبر: ۶۶۷۹۱۳
اقتصادنیوز: در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام رشد کرد.
رشد 29 درصدی معاملات خرد سهام در بورس تهران+‌ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سهام در این هفته با رشد ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 29 درصد افزایش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم هزار و 563 میلیارد تومان کاهش یافت و روز یکشنبه به هزار و 813 میلیارد تومان رسید.

دوشنبه ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 321 میلیارد تومان بالغ شد و روز سه‌شنبه 2 هزار و 102 میلیارد تومان شد.

در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام با افت 2 درصدی به رقم 2 هزار و 62 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 2 هزار و 172 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم هزار و 683 میلیاردی هفته پیشین، رشد 29 درصدی داشته است. 

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد تاصیکو بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای فملی، ثفارس، فولاد و وبانک در رتبه‌های بعدی بودند. 

همچنین نماد ذوب بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای فاذر، وبملت، شستا و غزر در رده‌های بعدی قرار داشتند. 

روز یکشنبه نماد فزر در صدر جدول ارزش معاملات بود و وصندوق، فملی، فولاد و اخابر پشت سر آن بودند. نماد ذوب نیز به همراه خودرو، وبملت، وبصادر و خگستر بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه بیشترین ارزش معاملات به نماد فولاد تعلق داشت و فملی، فزر، حکشتی و وبملت در رتبه‌های بعدی بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به ذوب اختصاص داشت و شستا، وبملت، فولاد و وخارزم در پی آن بودند. 

سه‌شنبه نیز حفارس بیشترین ارزش معاملات را داشت و وبملت، فزر، فولاد و فملی پس از حفارس قرار گرفتند. بیشترین حجم معاملات هم به ذوب، حفارس، وبملت، شستا و شتران تعلق داشت.

روز چهارشنبه و در در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای تاپیکو، فولاد، حفارس، فملی و ثفارس بیشترین ارزش و نمادهای ذوب، شستا، حفارس، فولاد و وبملت بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید