گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام

ورود سرمایه به بورس در روزهای پایانی تابستان+ نمودار

کدخبر: ۶۷۳۵۸۰
اقتصادنیوز: در ابتدای هفته اخیر خروج سرمایه حقیقی از بازار سهام ثبت شد اما در 2 روز پایانی هفته شاهد ورود پول به بازار بودیم.
ورود سرمایه به بورس در روزهای پایانی تابستان+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز، در اولین روز هفته 50 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه نیز 210 میلیارد تومان سرمایه خارج شد و روز دوشنبه شاهد خروج 112 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار بودیم.

اما روز سه‌شنبه 231 میلیارد تومان سرمایه حقیقی وارد شد. روز چهارشنبه نیز پول حقیقی وارد شد و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار 87 میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته 54 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 11 میلیارد تومان بود. 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد وبملت بیشترین خروج سرمایه داشت و خساپا و خزامیا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای رمپنا، فملی و حسینا بیشترین ورود پول حقیقی داشتند. 

روز یکشنبه وبملت بیشترین خروج سرمایه را داشت و ثفارس، کالا، شصفها و خساپا در رتبه‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، نمادهای ثپردیس، شیران، فملی، تیپیکو و فولاد بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند.

روز دوشنبه نیز نمادهای حکشتی، ثفارس، وبملت، نوری و صبا بیشترین خروج پول و نمادهای خاهن، ثپردیس، فولاد، فملی و وشهر بیشترین ورود سرمایه را داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نماد وبملت بیشترین خروج را ثبت کرد و پس از آن کنور، غنوش، خگستر و وسالت در رتبه‌های بعدی بودند. از سوی دیگر، نمادهای فولاد، وبانک، ونوین، حفارس و فملی بیشترین ورود را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته بیشترین خروج پول متعلق به نماد شیران بود. نمادهای وبملت، غنوش، کالا و حکشتی در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر فولاد، وبانک، ونوین، حفارس و پارسان بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید