رصد بازار خودروهای داخلی

افت و خیز قیمت خودرو در یک روز/ سیگنال ارزی به بازار خودرو نرسید/ هایما گران شد؛ شاهین ارزان+جدول قیمت

کدخبر: ۶۶۵۷۲۱
اقتصادنیوز: بازار خودرو برخلاف روزهای گذشته، امروز نوسانی بود و در کنار کاهش قیمت برخی خودروها، شاهد رشد و ثبات قیمت برخی دیگر بودیم.
افت و خیز قیمت خودرو در یک روز/ سیگنال ارزی به بازار خودرو نرسید/ هایما گران شد؛ شاهین ارزان+جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ با وجود روند کاهشی در روزهای اخیر، برخی خودروها امروز مسیر خود را تغییر داده و با افزایش قیمت مواجه شدند. از سوی دیگر نوسان به وجود آمده در بازار در حالی شکل گرفت که امروز دلار در کنار بازارهای موازی کاهش قیمت داشت، اما در بازار خودرو شاهد روندی متفاوت بودیم.

فعالان بازر خودرو معتقدند،‌ متقاضیان خودروهای داخلی و مونتاژی هنوز از فاز انتظاری بیرون نیامده‌اند و این امر موجب شده تا بازار با کوچکترین خبر تغییر مسیر دهد.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز «هایما S7پلاس» رشد 10 میلیون تومانی داشت و این رشد برای «پژو 207i اتوماتیک TU5P» به 2 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر بیشترین کاهش قیمت هم امروز به «شاهینG» رسید و این خودرو با افت 7 میلیونی در بازار قیمت خورد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو 207i اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار امروز 905 میلیون تومان قیمت خورد و افت 5 میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو 207i اتوماتیک TU5P» هم 883 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 2 میلیون تومانی را تجربه کرد. به گزارش اقتصادنیوز، از سوی دیگر امروز ترمز کاهش قیمت «هایما S7پلاس» کشیده شد و این خودرو با افزایش 10 میلیونی در بازار یک میلیارد و 630 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 910 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم در بازار 615 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 7 میلیونی را تجربه کرد و «پژو پارسLX» مدل 1402 هم امروز و 845 میلیون تومان قیمت خورد تغییر قیمت نداشت.

اقتصااااد 21

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 707 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 7  میلیون تومانی را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 در بازار 424 میلیون تومان قیمت‌‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت، «کوییک‌R اتومات» هم بدون تغییر 555 میلیون تومانی ماند، اما «کوییک دنده‌ایS» با کاهش 5 میلیونی در بازار 408 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 415 میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و افت یک میلیون تومانی داشت. «اطلس» هم در بازار امروز بدون تعییر 530 میلیون تومان قیمت خورد.

اقتصاد 21

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید