رصد «اقتصادنیوز» بازار خودروهای داخلی

شنای خلاف جهت پژو 207 در بازار/ افزایش 10 میلیون تومانی قیمت این خودرو+ جدول

کدخبر: ۶۷۴۳۳۲
اقتصادنیوز: بازار خودرو که در روزهای اخیر روند کاهشی داشت، امروز تغییر مسیر داد و با افزایش قیمت بسیاری از خودروها همراه شد.
شنای خلاف جهت پژو 207 در بازار/ افزایش 10 میلیون تومانی قیمت این خودرو+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز،‌ ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز روند خودروهای داخلی و مونتاژی روند افزایشی و در برخی موارد ثبات داشتند، اما در این میان یکی از خودروها هم استثنانا کاهش اندک قیمت را تجربه کرد.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی بیشتر به دلیل آن است که هنوز بازار خودرو به ثبات نرسیده و خریداران وارد بازار نشده‌اند و تماشاگران همچنان در حال تماشای بازار هستند. از سوی دیگر امروز هرچند امروز دلار تغییر قیمت نداشت، اما افزایش طلا و سکه می‌تواند بر افزایش قیمت بازار خودرو اثرگذار بوده است.

بررسی‌های خبرنگار «اقتصادنیوز» نشان می‌دهد امروز «هایما S7پلاس» با افزایش 15 میلیونی در بازار بیشترین رشد قیمت داشت و «پژو پارس LX» مدل 1402 هم افزایشی 10 میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» هم در بازار امروز 888 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» با کاهش یک میلیونی در بازار 861 میلیونی تومان شد. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و با افزایش 15 میلیونی در بازار یک میلیارد و 610 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی‌ها اما نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 878 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم در بازار 627 میلیون تومانی شد و افزایشی 3میلیونی داشت و «پژو پارسLX» مدل 1402 هم 860 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 10 میلیونی داشت.

اقتصاد 1

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 717 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افزایش 3میلیونی تومانی داشت. خانواده کوییک هم امروز نوسان قیمت داشت با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 در بازار 415 میلیون تومانی ماند، اما «کوییک‌R اتومات» در بازار 538 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افزایشی 7 میلیون تومانی داشت و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 413 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 410 میلیون تومان قیمت خودرو و کاهشی 2 میلیونی را تجربه کرد و «اطلس» هم در بازار با افزایش میلیونی در بازار 520 میلیون تومان قیمت خورد.

اقتصاد 2

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید