رصد «اقتصادنیوز» از بازار خودروهای داخلی

پازل قیمتی بازار خودرو به هم خورد/ هایما ارزان؛ رانا گران+ جدول قیمت

کدخبر: ۶۷۴۵۷۹
اقتصادنیوز: پازل قیمت در بازار خودرو به هم خورد و امروز شاهد نوسان اندک قیمتی در میان داخلی‌ها و مونتاژی‌ها بودیم.
پازل قیمتی بازار خودرو به هم خورد/ هایما ارزان؛ رانا گران+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز، روزگذشته قیمت‌ خودروهای داخلی و مونتاژی شکل افزایشی به خود گرفته بود و بازار حال و هوای افزایشی داشت، اما این روند امروز تغییر کرد و شاهد رشد، افت و ثبات در بازار خودرو بودیم و تغییرات قیمتی چندان چشمگیر نبوده است.

نوسان قیمتی در بازار خودرو امروز در حالی رقم خورد که دلار همانند روز گذشته تغییر قیمت نداشت و بازارهای موازی هم نوسان اندک داشتند. به گفته فعالان بازار نبود ثبات قیمت در بازار خودرو موجب شده تا خرید و فروش در این بازار به حداقل برسد.

براساس ارزیابی خبرنگار اقتصادنیوز از بازار خودرو، «هایما S7پلاس» امروز بیشترین کاهش قیمت را داشت و با افت 5 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد. در میان افزایش قیمتی‌ها هم «رانا پلاس» امروز با رشد 3 میلیون تومانی در بازار قیمت خورد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» هم در بازار امروز 890 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 2 میلیون تومانی داشت. «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم با کاهش یک میلیونی در بازار 860 میلیونی تومان شد. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» کاهشی 5 میلیونی داشت و در بازار یک میلیارد و 605 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد، این خودرو روز گذشته بیشترین رشد قیمت را تجربه کرده بود.

 ارزیابی‌ها اما نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 878 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم با افزایش 3 میلیونی در بازار 630 میلیون تومانی شد و «پژو پارسLX» مدل 1402 هم بدون تغییر 860 میلیون تومان قیمت خورد.

اقتصادد 2

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 717 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز نوسان قیمت داشت با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 در بازار 415 میلیون تومانی ماند و «کوییک‌R اتومات» در بازار 538 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد، اما «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 411 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 2 میلیون تومانی داشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 410 میلیون تومان قیمت خودرو و «اطلس» هم در بازار با افزایش میلیونی در بازار 520 میلیون تومان قیمت خورد.

اقتصاد 2

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید