رصد «اقتصادنیوز» از بازار خودروهای داخلی

بازار خودرو به سراشیبی افتاد/ کاهش 15 میلیونی قیمت این خودرو+ جدول

کدخبر: ۶۷۸۹۸۱
اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز نیز شاهد نوسانات قیمتی بود. در حالی که قیمت برخی خودروهای داخلی ثابت ماند، قیمت خودروهای مونتاژی با کاهش همراه بود.
بازار خودرو به سراشیبی افتاد/ کاهش 15 میلیونی قیمت این خودرو+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، نوسان کاهشی در بازار خودروی امروز در حالی شکل گرفت که قیمت دلار در نیمه اول معاملات نوسان مثبت به ثبت رساند و بازارهای موازی هم رشد قیمت داشتند، اما بازار خودرو از این روند پیروی نکرد و با این شرایط شاهد افت قیمت در این بازار بودیم.

به گفته فعالان بازار خودرو روند پیش گرفته در بازار خودرو علاوه بر سردرگمی خریداران و فروشندگان موجب شده تا پیش‌بینی قیمت خودورهای داخلی و مونتاژی هم امکان‌پذیر نباشد.

بررسی خبرنگار اقتصادنیوز از بازار خودرو نشان می‌دهد امروز «پژو پارس LX» مدل 1402 با کاهش 15 میلیونی رکود افت قیمت در بازار را شکست، سایر خودروهای امروز به کاهش یک تا 2 میلیون تومان بسنده کردند و برخی هم تغییر قیمت نداشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار 925 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم بدون تغییر در بازار 883 میلیونی تومانی ماند. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم بعد از مدت‌ها نوسان امروز بدون تغییر یک میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 932 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم در بازار 642 میلیون قیمت گذاری شد و کاهشی یک میلیون تومانی داشت و «پژو پارسLX» مدل 1402 هم با کاهش 15 میلیونی 850 میلیون تومان شد و رکود کاهش قیمت را شکست.

اقتصاااد 22

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 734 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی یک میلیونی داشت. خانواده کوییک هم نوسان قیمت داشت، امروز «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 در بازار 420 میلیون تومانی ماند، اما «کوییک‌R اتومات» در بازار  هم 558 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 2 میلیون تومانی داشت. «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 419 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و بدون تغییر ماند. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 418 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش یک میلیون تومانی داشت و «اطلس» هم در بازار 515 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

اقتصاد 22

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید