رصد «اقتصادنیوز» از بازار خودروهای داخلی

نوسان بازار خودرو خوابید؛ پژو 207 ارزان شد+ جدول قیمت

کدخبر: ۶۷۹۴۶۲
اقتصادنیوز: خودروهای داخلی و مونتاژی امروز با کمترین تغییر قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط شاهد ثبات نسبی قیمتی در بازار بودیم.
نوسان بازار خودرو خوابید؛ پژو 207 ارزان شد+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز، ارزیابی بازار نشان می‌دهد در حالی که دو خودرو امروز بین یک تا دو میلیون تومان افزایش قیمت داشتند، یک خودرو سه میلیون تومان کاهش قیمت تجربه کرد. با این وجود، به طور کلی بازار خودرو ثبات نسبی داشت.

بررسی بازار نشان می‌دهد نرخ دلار و سایر بازارهای موازی هم امروز ثبات داشته و با این شرایط می‌‌توان گفت بعد از مدت‌ها خودرو و این بازارها در یک مسیر قرار گرفته‌اند. 

ارزیابی خبرنگار اقتصادنیوز از بازار نشان می‌دهد امروز «پژو i 207 اتوماتیک TU5P» کاهش 3 میلیون تومانی داشت و «شاهینG» به همراه «کوییک اتوماتR» افزایش یک تا 2 میلیون در بازار داشتند

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار 925 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم با کاهش 3 میلیونی در بازار 883 میلیونی تومانی شد. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 655 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 930 میلیون تومان قیمت خورد. «رانا پلاس» هم امروز در بازار 640 میلیون خورد و تغییر قیمت نداشت و «پژو پارسLX» مدل 1402 هم 840 میلیون تومان شد و پس از دو روز کاهش امروز تغییر قیمت نداشت.

اقتصااااد 24

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402، «کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 735 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افزایش یک میلیون تومانی داشت. خانواده کوییک هم نوسان قیمت داشتند، امروز «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 در بازار 420 میلیون تومانی ماند، اما «کوییک‌R اتومات» در بازار  هم 560 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 2 میلیون تومانی داشت. «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 428 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 418 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «اطلس» هم در بازار 515 میلیون تومانی ماند.

اقتصا 24

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید