خودکشی جنجالی یک روانشناس /همکارم می گفت بالاخره قرص برنج می خورم

کدخبر: ۵۶۶۳۰۳
یک خانم کارشناس ارشد روانشناس بالینی چهارشنبه 16 فروردین در شهر اردبیل به دلیل فشارهای محل کار و جابه جا شدن در پست دیگری، دست به خودکشی زد
خودکشی جنجالی یک روانشناس /همکارم می گفت بالاخره قرص برنج می خورم

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت:

کسی که باید خود در بیمارستان سبلان تأمین اجتماعی اردبیل با  مشاوره‌هایش حتی در کاهش آمار خودکشی کمک کند به جایی می‌رسد که با خوردن تعداد زیادی قرص فشار خون، اقدام به خودکشی می‌کند.

خانم جاویدنیا  درباره تصمیم خود به خودکشی می گوید: 22 سال است که در بیمارستان به عنوان مددکار مشغول به کار هستم و داستان از آنجا شروع شد که از بازرسی درباره یکی از مسئولان بیمارستان آمده بودند که وقتی من صحبتی کردم، منشی آن شخص به گوش فرد رسانده بود و همین مسأله باعث شد تا هرروز فشار روانی زیادی را به من وارد کنند.

او ادامه می‌دهد: آن مسئول بیمارستانی البته اولین بار نیست که اینگونه با پرسنل درمانی برخورد می‌کند و خیلی از افراد با آن فرد مشکل دارند ولی خب همانطور که خودش می‌گوید کسی توان بیرون انداختن او را ندارد و همین چند روز قبل بود که یکی دیگر از همکارانمان می‌گفت که از دست این فرد بالاخره قرص برنج خواهد خورد.

جاویدنیا خاطرنشان می‌کند: در نهایت یک روز به من ابلاغ شد که باید اپراتور شوم و وقتی به آنها گفتم که من کارشناسی ارشد دارم درصورتی که آن شغل را باید فردی دارای دیپلم قبول کند باز زیربار نرفتند تا زیربار فشار سرخم کنم. یک روز آنقدر مرا خسته کردند که تصمیم گرفتم دست به این کار بزنم. بسیاری از عوامل بیمارستان نیز از رفتارهای این مسئول خسته هستند. این حرف‌ها را که می‌زنم نیز بدون شک برایم بد تمام خواهد شد ولی باید همه این موضوع را بدانند تا این فرد که بدون شک سادیسم دارد کنار گذاشته شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی