ستاره سادات قطبی در جشن تولدش 38 سالگی اش+عکس

کدخبر: ۶۳۰۵۵۲
اقتصادنیوز : ستاره سادات قطبی مجری و بازیگر سریال گاندو با استایل جدیدی در روز تولدش عکسهایی با خانواده اش به اشتراک گذاشت.
ستاره سادات قطبی در جشن تولدش 38 سالگی اش+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،ستاره سادات قطبی مجری و بازیگر که روزهای سختی را پس از بیماری پسرش صدرا و جراحی او پشت سر گذاشت، 38سالگی خود رادرکنار همسر، خانواده و دوستانش جشن گرفت. چهره و استایل بازیگر سریال گاندو در جشن تولد 38 سالگیش مورد توجه قرار گرفت و عکس های خانوادگی خانم بازیگر با همسر مجریش وایرال شد. 

قطبی 2

ستاره سادات قطبی مجری برنامه های تلویزیونی و همسر شهرام شکیبا عکسی از خود با لباس های  زیبا در جشن تولدش کنار همسر و فرزندانش منتشر کردو نوشت: 

و امروز آغاز سی و هشت سالگی... 38.

یه آدمایی تو زندگیت هستند که با هیچ چیزی نمیشه عوضشون کنی با

هیییچ چیزی

من خانواده مو با هیچی عوض نمیکنم دوستای خوبمو باهیچی عوض نمیکنم خانواده ام باعث رشدم شدند و دوستام تو مسیر رشد همراهیم کردند و هوامو دارند

امسال یک عالمه هدف و آرزو دارم که برای رسیدن به تک تکشون تلاش

میکنم و میدونم که موفق میشم

تولد امسالم بعد از اتفاقایی که راجع به صدرا پشت سر گذاشتم خیلی متفاوت بود

دوستام از چند روز قبل گفته بودند سوم میایم عیادت صدرا، مثلا من هم نمیدونستم برای تولدم میخوان سورپرایزم کنند

چون جمع زنونه بود شهرام بچه هارو شام برد بیرون و ما با رفقای جان تا پاسی از شب گفتیم و خندیدیم و صفا کردیم.

از تک تکتون ممنونم که همه جوره هوامو داشتید شماها خانواده ی منید و خودتون میدونید که چقدر برام عزیزید

الهام، دلی، فاطمه، آناهید، پرستو،ملیحه

خیلی دوستتون دارم خیییلی

بمونید برام

قطبی 3

 ستاره سادات قطبی مجری برنامه های تلویزیونی متولد 3 اسفند 1365 در اصفهان است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری بوده و مدتی در شبکه آموزش بعنوان گرافیست مشغول بکار بود. حافظ کل قرآن می باشد و والیبال، کیک بوکس و... را به طور حرفه ای دنبال کرده است. خانم مجری که در کارنامه هنری خود سابقه بازی در سریال های گاندو و نوار زرد را نیز دارد، او بعد از ازدواج با شهرام شکیبا در سال 96 با وی اولین تجربه اجرای مشترک خود را بدست آورد و برنامه همیشه خونه از مشهورترین کارهای مشترک آنها است.

 ستاره سادات قطبی در سال 1393 با شهرام شکیبا مجری 42 ساله ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو پسر به نام های صدرا و حسین می باشد البته شهرام شکیبا از همسر اول خود دارای یک فرزند پس به نام علی و ستاره قطبی از همسر اولش یک پسر به نام امیر علی دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی