پیام سرلشکر صفوی به سید حسن نصرالله

کدخبر: ۶۴۹۹۱۰
اقتصادنیوز: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین «سید حسن نصرالله» را تسلیت گفت.
پیام سرلشکر صفوی به سید حسن نصرالله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، در پیام سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی به حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله آمده است: ارتحال والده مکرمه جنابعالی، بانوی فاطمی " الحاجه ام الحسن " موجب اندوه و تالم خاطر شد.

در ادامه این پیام آمده است: تردیدی نیست تلاش‌های ارزنده و عالمانه آن بانوی صالحه و زهرایی در پرورش عالمی مؤمن، شجاع و مجاهد که به عنوان «سید المقاومه» مایه فخر عالم اسلام به‌ویژه مردم شریف و مقاوم لبنان است و در شرایط خطیر کنونی شمشیر بُراّی مقاومت اسلامی ضد صهیونیستی در منطقه بوده و دریچه‌های امید را برای مردم مظلوم غزه گشوده نگه داشته؛ در تراز جهاد فی سبیل الله و در خور ثواب اخروی و پاداش جنت الهی است.

سرلشکر صفوی پیام خود آورده است: تشییع عظیم و با شکوه این مادر پاک دامن و متقی در جنوب لبنان نشان دهنده جایگاه الهام بخش و الگوساز آن بانوی فاطمی است و به فضل الهی، مادران و بانوان رشید مسلمان در جای جای عالم با الگو قرار دادن "الحاجه ام الحسن" به تربیت انسان‌هایی می‌اندیشند که با نقش آفرینی‌های سترگ به قدرت سازی برای جهان اسلام، مسیر غلبه حق بر باطل و دفع ظلم و ستم از بلاد مسلمین را هموارتر خواهند ساخت.

در این پیام می‌خوانیم: اینجانب از سویدای دل، مصیبت آن مادر پارسا و با تقوا را به جنابعالی و بیت شریف تعزیت و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خدای عزوجل برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و همنشینی با صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و برای عموم سوگ دیدگان به ویژه آن برادر عزیز صبر جمیل و اجر جزیل، مزید عزت و سربلندی مسئلت دارم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی