وضعیت پروازهای فردا در فرودگاه های تهران مشخص شد

کدخبر: ۶۵۰۹۳۹
اقتصادنیوز :سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، پروازهای فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) در روز دوشنبه (۱۴ خرداد ماه) از ساعت ۸ تا ۱۳ متوقف خواهد شد.
وضعیت پروازهای فردا در فرودگاه های تهران مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جعفر یازرلو اظهار کرد: تمامی پروازها داخل پایانه هوایی (TMA) تهران نیز تعلیق می شود.

وی افزود: همچنین در اطلاعیه‌ای دیگر پروازهای محلی، آموزشی، پهپادها و ... در فضای تهران و فرودگاه های اقماری در ساعات مذکور تعطیل است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه مراتب از طریق اطلاعیه هوانوردی به آگاهی تمامی ذی‌نفعان و شرکت‌های هواپیمایی رسیده است به مسافران توصیه کرد براساس زمان درج شده بر روی بلیت خود در ترمینال‌ فرودگاه ها به منظور انجام تشریفات سفر حاضر شده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند با سامانه ۱۹۹ یا شماره تلفن ۰۲۱۶۱۰۲۱ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و سامانه ۰۹۶۳۳۰ یا شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تماس حاصل کنند.

خبر مرتبط
سخنران مراسم ارتحال امام خمینی مشخص شد

اقتصادنیوز: دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: در شب ۱۴ خرداد در حرم امام خمینی (ره) میزبان آقای مخبر و مهمانان خارجی خواهیم بود.

خبر مرتبط
عکسی متفاوت از سیدحسن خمینی در کنار رهبر انقلاب در مراسم ارتحال امام

عکسی متفاوت از سیدحسن خمینی در کنار رهبر انقلاب در مراسم ارتحال امام منتشر شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی