باران در راه است/ هوا خنک می شود

کدخبر: ۶۵۱۱۷۴
اقتصادنیوز :مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا ۱۵ خرداد شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سمت غرب خواهیم بود.
باران در راه است/ هوا خنک می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  امشب در ارتفاعات نوار شمالی کشور شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده خواهیم  بود گفت: در نوار شرقی وزش باد تداوم خواهد داشت، در سایر مناطق کشور جوی پایدار مستقر است.

وی ادامه داد:  فردا سه‌شنبه  با گذر امواج تراز میانی جو در مناطقی از شمال غرب دامنه های شرقی زاگرس واقع در غرب کشور و در استان قم و شمال اصفهان ابرناکی، وزش باد و گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی اظهار کرد: در شمال استان‌های تهران، البرز و قزوین و در دامنه های شمالی البرز واقع در مازندران و شرق گیلان نیز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق رخ می دهد.

وی بیان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات یزد و کرمان جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
هشدار زرد هواشناسی صادر شد/ رگبار باران و رعد و برق در برخی نقاط کشور

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی در پی فعالیت یک سامانه بارشی در کشور با احتمال رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

او گفت: روز جمعه ۱۸ خرداد نیز به تدریج ابرناکی و بارش در شمال غرب و سواحل شمالی کاهش می‌یابد و در شرق زنجان، همدان، مرکزی، برخی مناطق اصفهان، یزد، کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیائیان  گفت: روز سه شنبه تا پنجشنبه در شمال شرق شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. 

 

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی