مرد روستایی در خواف گم شد/ جست و جو ادامه دارد

کدخبر: ۶۵۱۱۸۶
اقتصادنیوز: مدیر جمعیت هلال احمر خواف گفت: تلاش امدادگران این جمعیت برای یافتن مرد روستایی گم شده در شهرستان مرزی خواف همچنان ادامه دارد.
مرد روستایی در خواف گم شد/ جست و جو ادامه دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  محمد افشار مقدم با بیان اینکه هنوز ردی از مرد روستایی گم شده در شهرستان مرزی خواف به دست نیامده است، اظهار کرد: مرد روستایی حدود ۳۹ ساله به نام احمد صید محمدخانی از ساکنان روستای چاه گچی از توابع بخش جلگه زوزن و قاسم‌آباد خواف از روز گذشته که برای جمع‌آوری زیره سیاه، از محل زندگی خارج شده تاکنون به منزل بازنگشته و همچنان مفقود است.

مدیر جمعیت هلال احمر خواف افزود: علاوه بر این فرد، روز گذشته چهار نفر دیگر هم برای جمع کردن زیره از این روستا خارج شده بودند که آنها برگشتند اما مرد گمشده هنوز به روستا برنگشته و جمعیت هلال احمر خواف با دریافت این خبر، ۱۰ نفر از امدادگران را در قالب ۴ تیم از اولین ساعت‌های بامداد امروز برای جستجو و پایش به منطقه یاد شده اعزام کرد.

وی با اعلام اینکه امروز در جریان این عملیات یکی از امدادگران به دلیل گرمای هوا و کاهش آب بدن دچار بی‌حالی شد و برای درمان به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافت، اضافه کرد: علاوه بر نیروهای هلال احمر، نیروهای محلی نیز در آن منطقه جستجو را انجام می‌دهند.

خبر مرتبط
وقوع حادثه امنیتی جدید در آب‌های یمن

اقتصادنیوز: سازمان تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی از یک حادثه در غرب سواحل یمن دریافت کرده است.

افشارمقدم درباره آخرین وضعیت عملیات تجسس تا شامگاه امشب گفت: به رغم اینکه تجسس‌ها بی‌نتیجه بوده اما از ظهر امروز تیم کوهستان امدادگران هلال احمر به همراه یک تیم کوهنوردان محلی از منطقه قاسم‌آباد به گروه‌های جستجو گر اضافه شدند و امیدواریم مرد روستایی مفقود شده را بیابیم.

خبر مرتبط
حادثه در شرق کرمان/ چند نفر کشته شدند؟

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش اورژانس در نتیجه برخورد یک سواری پژو ۴۰۵ با سه موتورسیکلت در شرق کرمان ۱۱ نفر صدمه دیدند و ۲ نفر نیز کشته شدند.

مدیر جمعیت هلال احمر خواف گفت: منطقه تحت جستجو شرایط استفاده از بالگرد و سگ‌های زنده یاب را ندارد و اگر اتفاق خاصی برای مرد روستایی گم شده نیفتاده باشد احتمال آن می‌رود که او از حوزه استحفاظی شهرستان خواف خارج و وارد شهرستان همجوار همچون گناباد شده باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی