بالاخره راز قتل راننده کامیون در جاده شیراز لو رفت

کدخبر: ۶۵۱۳۴۴
اقتصادنیوز: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اطلاعیه‌ای راز قتل راننده‌ کامیونی که در جاده شیراز به قتل رسیده بود را آشکار کرد.
بالاخره راز قتل راننده کامیون در جاده شیراز لو رفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس سه‌شنبه شب در اطلاعیه‌ای راز قتل راننده‌ای که سیزدهم خردادماه جاری در جاده مرودشت - شیراز به قتل رسیده بود را آشکار کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ساعت ۱:۳۰ بامداد سیزدهم خرداد در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام گزارش مبنی‌بر فوت مردی در کنار یک دستگاه کامیون، در جاده مرودشت- شیراز، ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

خبر مرتبط
توقیف خودروهای حادثه‌ساز در محور کندوان + جزئیات

فرمانده پلیس‌راه کندوان با اشاره به برخورد قاطع با رانندگان متخلف حادثه‌ساز، گفت: از روز گذشته(دوشنبه، ۱۴ خرداد) تعداد ۴۰ دستگاه خودروی متخلف حادثه‌ساز توقیف شد.

در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان، مشخص شد راننده یک دستگاه سواری پراید با راننده کامیونی که در یک مسیر در حال حرکت بودند، به دلیل سبقت گرفتن از یکدیگر با هم بحث و جدال لفظی کردند و پس از طی بخشی از مسیر، باهم درگیر شدند.

در این گزارش آمده است: راننده سواری پراید با سلاح سرد، راننده کامیون را به شدت مجروح کرد که خونریزی فراوان و شدت جراحات، جان راننده کامیون را گرفت و قاتل پس از این حمله متواری شد.

پلیس فارس در این اطلاعیه همچنین از شهروندان خواست در مشاجرات لفظی و درگیری‌ها، سعه صدر داشته و خشم خود را کنترل کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی