عکس حیرت آور سعید راد و پسرش

کدخبر: ۶۵۱۳۵۷
اقتصادنیوز : عکسی از سعید راد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان و پسرش سام منشر شده که برای مخاطبان حیرت انگیز و جالب بود.
عکس حیرت آور سعید راد و پسرش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، به تازگی عکسی از سعید راد و پسرش سام در فضای مجازی وایرال شده است که شباهت آنها به یکدیگر و تفاوت سنی کمشان مورد توجه قرار گرفت و سوژه شد، به نظر برخی کاربران سعید راد در 77 سالگی هنوز هم جذاب است و روند پیری را برعکس طی کرده و در کنار پسرش حتی جذابتر و جوانتر نیز به نظر می رسد. 

سعید-راد-و-پسرش

احمد سعید حق پرست راد با نام هنری سعید راد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون 4 آبان 1326 در تهران متولد شد، سعید راد تا کنون دوبار ازدواج کرده و هر دو به طلاق منجر شده است. او از ازدواج اول خود یک دختر به نام نگاه و یک پسر به نام سام دارد. سام پسر سعید راد در زمینه وکالت فعالیت کرده و ساکن کانادا است ، او متاهل است و پسری به نام سامیار دارد.

دختر سعید راد دندانپزشک بوده و دو پسر به نامهای آریا و اَدَم همتی دارد که فوتبالیست هستند و اَدَم عضو تیم جوانان پرسپولیس است و در زمان برانکوو، در رده بزرگسالان هم توانست چند بازی به میدان برود. سعید راد از سال 1347 به فعالیت در سینما پرداخت و قبل از انقلاب در آثار مختلفی ایفای نقش کرد، این هنرمند پس از فیلم عقابها به خارج از ایران مهاجرت کرده و در سال 1378 به ایران بازگشت و در فیلم هایی چون دوئل، در چشم باد، سرزمین کهن، پایان خدمت، چ، گیلدخت، ترور خاموش،گیرنده و...به هنرمندی پرداخت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید