آخرین وضعیت سلامت جسمانی عمو قناد مشخص شد

کدخبر: ۶۵۱۵۰۷
اقتصادنیوز: پسر مجید قناد، مجری تلویزیون با تکذیب خبر منتشر شده در شبکه اجتماعی ایکس مبنی «ضربه مغزی» این هنرمند در یک تصادف گفت: این خبر کاملا کذب است، چون تصادف پدرم حدود ۵۰ روز پیش اتفاق افتاده است و در این مدت مشکل خاصی نداشته است؛ ما چند روز پیش صرفا برای بررسی کلی (چک‌آپ) به بیمارستان مراجعه کردیم.
آخرین وضعیت سلامت جسمانی عمو قناد مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، صبح امروز خبری درباره تصادف و ضربه مغزی مجید قناد، مجری تلویزیون منتشر شد که نگرانی هنرمندان و مخاطبان تلویزیون را در پی داشت.

سپهر قناد، پسر مجری پیشکسوت و خاطره‌ساز تلویزیون اظهار کرد: متاسفانه یک پیام غلط در شبکه اجتماعی ایکس باعث نگرانی بیهوده مردم شد؛ بر خلاف آن‌چه گفته شده هیچ ضربه مغزی و عمل جراحی مغز صورت نگرفته است؛ در سر پدرم یک لخته خون تشکیل شده بود که با عمل ساده هماتوم بیرون کشیده شد.

پسر مجید قناد با تشکر از خبرگزاری ایرنا بابت انتشار خبر دقیق به نقل از خانواده این هنرمند بیان کرد: من هیچ صحبتی با آقایی که در شبکه اجتماعی ایکس مطلب نوشته نداشته‌ام و نمی‌دانم بر چه اساسی از اصطلاح ترسناک «ضربه مغزی» استفاده کرده‌اند.

وی تصریح کرد : پدرم (مجید قناد ) الان در آی‌سی‌یوی بیمارستان بستری است و فردا به بخش عمومی منتقل می‌شوند، خدا را شکر الان خیلی بهتر هستند. پزشک ایشان هم خبر داد که مورد خاصی نیست.

مجید قناد، هنرمند ۷۰ ساله تهیه‌کننده، کارگردان و مجری کودک و نوجوان است. از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به برنامه فیتیله جمعه تعطیله اشاره کرد که از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ بی‌وقفه در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش می‌شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی