سقوط موتور سیکلت به دره/ چند کشته به جا ماند؟

کدخبر: ۶۵۱۸۶۵
اقتصادنیوز :مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سقوط یک دستگاه موتور سیکلت به دره در شهرستان لنده یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
سقوط موتور سیکلت به دره/ چند کشته به جا ماند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدامین نیکویی نژاد عصر جمعه افزود: پس از اعلام حادثه واژگونی موتور سیکلت و سقوط به دره در جاده کوه سیاه بالاتر از روستای گرداب به مرکز پیام فوریت های پزشکی شهرستان کهگیلویه، پایگاه‌های شماره یک شهری و قیام به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این سانحه رانندگی یک نفر که جوانی ۲۵ ساله بود به علت شدت جراحت های وارده جان باخته بود.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط تکنسین های اورژانس برای ادامه خدمات درمان به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت منتقل شد.

خبر مرتبط
جزئیات تازه از حادثه ریزش آوار در پاکدشت/ افزایش تعداد فوتی ها

اقتصادنیوز :مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران از رهاسازی ٢ فوتی و یک مصدوم در حادثه ریزش ساختمان ٣ طبقه در شهرستان پاکدشت توسط نجاتگران هلال‌احمر استان تهران خبر داد.

تصادف ۲پراید هشت مصدوم برجای گذاشت

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان همچنین از مصدوم شدن هشت تن درپی تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری پراید در شهر دهدشت خبر داد.

نیکویی نژاد افزود: وقوع حادثه تصادف ۲ دستگاه سواری پراید شب گذشته به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ در دهدشت اطلاع داده شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در محور دهدشت - چرام بالاتر از روستای دم محد اعزام شدند.

خبر مرتبط
فوری/ وقوع حادثه دریایی در غرب یمن+ جزئیات

اقتصادنیوز: شرکت امنیت دریایی «امبری» انگلیس از وقوع یک حادثه دریایی در غرب یمن خبر داد.

وی با اشاره به حضور سریع عوامل اورژانس در محل حادثه تاکید کرد: مصدومان این حادثه نیز پس از انجام اقدام های اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت منتقل شدند.

نیکویی نژاد با اشاره به آتش گرفتن یکی از خودروهای پراید در این حادثه گفت:۲ نفر از مصدومان طبق اطلاعات اولیه دچار سوختگی بالای ۶۰ درصد شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی