رئیس جبهه اصلاحات: زیر بار کاندیدا نیابتی نمی‌رویم +فیلم

کدخبر: ۶۵۲۰۲۸
اقتصاد نیوز :رئیس جبهه اصلاح طلبان گفت: راه رفته را تکرار نخواهیم کرد و زیر بار کاندیدای نیابتی نخواهیم رفت.
رئیس جبهه اصلاحات: زیر بار کاندیدا نیابتی نمی‌رویم +فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، آذر منصوری در نشست خبری جبهه اصلاحات درباره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ما انتقاد خود را از دولت سیزدهم داریم، اما بابت این سانحه متاسفیم.

وی تاکید کرد: ما راه رفته را تکرار نمی کنیم و زیر بار کاندیدا نیابتی نمی رویم جریان اصلاحات باید نامزد خود را داشته باشد، و خود جبهه اصلاحات باید آن فرد را انتخاب کند. فارغ از کیفیت و ظرفیتی که کاندیداهای ما دارند این شواری نگهبان نیست که بخواهد برای جریان اصلاحات نامزد مشخص کند. یک جریان سیاسی که می خواهد حضور فعال در جامعه داشته باشد و با جامعه تعامل کند و رای آنها را جلب نماید باید این امکان را داشته باشد که کاندیدای خودش را معرفی کند و در پایان هم اگر شانسی برای حضور داشت بعد از 4 سال عملکرد نامزد راه یافته به نهاد انتخاباتی به گونه ای خواهد بودکه پاسخگو عملکردش باشد.

وی با اشاره به اینکه ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات روز گذشته تشکیل  و تصویب شد تا بزودی در همه استان ها با توجه به شبکه تشکیلاتی که جبهه اصلاحات دارد این ستاد راه اندازی شود تا کارهای اطلاع رسانی را انجام بدهد.

وی در اظهاراتش به این موضوع تاکید کرد که ما کاندیداهایی را معرفی می کنیم که نشانگر عزم ما برای ورود و مشارکت فعال در این انتخابات باشد. این گوی و این میدان در اختیار شورای نگهبان که تا چه حد به لوازم مشارکت حداکثری در این انتخابات پایبند خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی