حمله پهپاد حزب‌الله به پایگاه اسرائیل در این منطقه + فیلم

کدخبر: ۶۵۲۵۵۵
اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از اصابت پهپاد هجومی حزب‌الله لبنان به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
حمله پهپاد حزب‌الله به پایگاه اسرائیل در این منطقه + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب‌الله در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که مقر فرماندهی لشکر ۱۴۶ شرقی در نهاریا را هدف قرار داده و شماری از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کرده است.

 

حزب‌الله اعلام کرد که این حمله را در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در نوار غزه انجام داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه اضافه کرد که این حمله منجر به آتش‌سوزی در پایگاه مذکور شد.

حزب‌الله همچنین از هدف قرار دادن پایگاه «بیاض بلیدا» با یک پهپاد هجومی و پایگاه «رادار» و تجهیزات جاسوسی آن با سلاح‌های مناسب خبر داد.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان به ویژه منطقه عیترون، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز با سلاح مناسب یک ساختمان در شهرک «آویویم» را که نظامیان صهیونیست از آن استفاده می‌کردند، هدف قرار دادند و این ساختمان به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری تاکید کرد که ساعت ۱۱:۰۰ صبح امروز تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پادگان رامیم را نیز با سلاح مناسب هدف قرار داده و آن‌ها را منهدم کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید