سعید مهری به تمرینات تیم ملی فوتبال باز می‌گردد؟/ آخرین خبر از بازیکن مغضوب استقلالی‌ها

کدخبر: ۶۵۲۹۹۰
اقتصادنیوز: بازیکن 27 ساله تیم ملی فوتبال ایران که بازی ایران با ازبکستان را به دلیل عوارض عضلانی ناشی از شرایط بد پروازی از دست داده بود، با اعلام پزرشک تیم ملی، به زودی به میادین باز می‌گردد.
سعید مهری به تمرینات تیم ملی فوتبال باز می‌گردد؟/ آخرین خبر از بازیکن مغضوب استقلالی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز، سعید مهری بازیکن 27 ساله تیم ملی فوتبال ایران که با تأیید امیر قلعه نویی، یک بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد، حضور در ترکیب 11 نفره شب گذشته ایران را مقابل ازبکستان از دست داد.

هافبک سابق استقلال در حالی که با شرایط خوب به اردوی تیم ملی دعوت شد اما به دلیل شرایط بد پروازی به هنگ‌کنگ، دچار آسیب عضلانی شد و نتوانست تیم ملی را مقابل ازبکستان همراهی کند. خبرگزاری دانشجو در مطلبی نوشته است که بعد از پایان بازی بدون گل ایران و ازبکستان، علیرضا شهاب پزشک تیم ملی فوتبال ایران درباره آسیب دیدگی سعید مهری گفته بود: «سعید مهری آسیب‌دیدگی خفیف عضلانی دارد. چیز خاصی نیست و دو سه هفته دیگر آماده می‌شود. اوضاع او خوب است.»  بر اساس گزارش اقتصادنیوز، تیم ملی ایران که پیش‌تر صعود خود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را قطعی کرده بود، شب گذشته در استادیوم آزادی تهران پذیرای ازبکستان بود و در نهایت به تساوی رضایت داد.

 

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی