واکنش تند وزارت امور خارجه یمن به بیانیه آمریکا

کدخبر: ۶۵۴۲۹۲
اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن، بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا درباره دستگیری شبکه جاسوسی آمریکایی-اسرائیلی در یمن را محکوم کرد
واکنش تند وزارت امور خارجه یمن به بیانیه آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن در صنعا در بیانیه‌ای اعلام کرد که آنچه در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا و تعدادی از کشورها درباره دستگیری شبکه جاسوسی آمریکایی-اسرائیلی در یمن ذکر شده است، محکوم می‌کند.

خبر مرتبط
ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن حمله کرد/ محاصره دریایی یمن متوقف می شود؟

اقتصادنیوز: رسانه‌های یمنی دوشنبه شب گزارش دادند که ائتلاف آمریکایی و انگلیسی بار دیگر غرب یمن را بمباران کردند.

در این بیانیه آمده است: بیانیه آمریکا دخالت آشکار در امور داخلی یمن و اصرار بر تداوم انکار و نادیده گرفتن اصول و مفاد منشور سازمان ملل و قوانین بین‌المللی است. این بیانیه تلاشی مذبوحانه برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی این کشور است که نهادهای امنیتی آن را افشا کردند.

صنعا با اشاره به رفتارهای خصمانه و سیاست‌های خرابکارانه و هدفمند آمریکا علیه کشورهای عربی و اسلامی، افزود: از دولت‌ها و ملت‌های دوست می‌خواهیم که مراقب ایفای نقش‌های مخرب و مشکوک سفارتخانه‌های این کشورها و به خصوص آمریکا باشند.

پیشتر «عبدالحکیم هاشم الخیوانی» رئیس سازمان امنیت و اطلاعات یمن از دستگیری یک شبکه جاسوسی آمریکایی- صهیونیستی خبر داده و گفته بود: به یاری خداوند اعضای یک شبکه جاسوسی گسترده آمریکا و (رژیم) اسرائیل دستگیر شدند. شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل برای چندین دهه در نهادهای رسمی و غیر رسمی به نمایندگی از دشمن نقش جاسوسی و خرابکاری داشته است.

وی گفته بود: شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل مستقیماً با سازمان سیا در ارتباط بوده است. این شبکه جاسوسی مجهز به تکنیک‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه‌ای بوده که آنها را قادر می‌ساخت تا فعالیت‌های خود را مخفیانه انجام دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی