تهدیدهای جدید اسرائیل علیه حزب‌الله لبنان

کدخبر: ۶۵۴۲۹۷
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه اسرائیل دعی شد: در صورت شکل‌گیری یک جنگ همه جانبه، حزب‌الله را نابود خواهیم کرد.
تهدیدهای جدید اسرائیل علیه حزب‌الله لبنان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت: به لحظه تصمیم گیری درباره تغییر قواعد بازی علیه حزب‌الله و لبنان نزدیک می‌شویم.

خبر مرتبط
عملیات پهپادی گسترده حزب‌الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از حمله پهپادی گسترده به پایگاه توپخانه‌ای و محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

وی تهدیدهای توخالی رژیم صهیونیستی را تکرار کرد و مدعی شد: در صورت شکل‌گیری یک جنگ همه جانبه، حزب‌الله را نابود خواهیم کرد و ضربه سختی به لبنان وارد خواهد شد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که منابع رسانه‌ای امروز از ورود یک فروند پهپاد حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی و تصویربرداری موفقیت آمیز آن از مواضع حساس در بندر «حیفا» خبر دادند.

به گزارش المیادین، ویدیوی منتشر شده توسط حزب‌الله لبنان نیز نشان می‌داد که یک پهپاد آن وارد شمال فلسطین اشغالی شده است و از مواضع حساس تصویربرداری می‌کند.

بر پایه این گزارش، این پهپاد پس از ثبت موفقیت‌آمیز تصاویر مهم به خاک لبنان بازگشته و این تصاویر را در اختیار رزمندگان مقاومت قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی در واکنش به این ویدئو آن را اتفاقی بسیار خطرناک و اقدامی بی‌سابقه دانستند که باعث نگرانی صهیونیست‌ها شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اذعان کردند که پهپاد حزب‌الله تصاویر مهمی را از مناطق اقتصادی و نظامی در حیفا ثبت کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی