خط‌ونشان هسته‌ای روسیه برای غرب

کدخبر: ۶۵۵۷۴۴
اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که دست کم گرفتن احتمال استفاده روسیه از تسلیحات هسته ای توسط غرب ممکن است عواقب مرگباری داشته باشد.
خط‌ونشان هسته‌ای روسیه برای غرب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا, ریباکوف افزود: وضعیت کنونی، در واقع، راه حل آسانی دارد. البته دست کم گرفتن آمادگی روسیه برای دفاع از خود و تضمین منافع خود در هر شرایطی توسط دشمنان غربی ما مخاطره آمیز است. این دست کم گرفتن ممکن است غم انگیز و حتی کشنده باشد.

خبر مرتبط
معمای مانور امارات در زمین روسیه، چین و آمریکا/ پشت پرده چانه زنی به سبک ابوظبی

اقتصادنیوز: گروهی از تحلیلگران با اشاره به تعاملات اقتصادی امارات در دو زمین شرق و غرب براین باورند که ابوظبی در تلاش است تا با نظم چند قطبی حاکم خود را انطباق دهد و از همین رو شاهد آن هستیم که این بازیگر عرب حاشیه خلیج فارس هم به ساز آمریکا می رقصد و هم در زمین رقبای این بازیگر بازی می کند.

وی تاکید کرد: شخصیت‌های سلطه کامل غرب در جهان توهم معافیت کامل برای خود ایجاد کرده اند. روش های مختلفی برای پاسخ به این موضوع وجود دارد. برخی از این روش ها بلاغی و برخی دیگر عملی هستند.

ریباکوف ادامه داد: ما دارای توانایی لازم برای ارسال پیام هستیم، حتی اگر طرف مقابل آمادگی انجام یک گفت‌وگوی شفاف و هوشیارانه را نداشته باشد. یک خطر وجود دارد نباید آن را دست کم گرفت. یک کشور ممکن است اشتباه کند. ما سعی خواهیم کرد از آن جلوگیری کنیم.»

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی