عکس های قدیمی تتلو در ایران

کدخبر: ۶۵۵۹۵۷
اقتصادنیوز : بازداشت و محاکمه امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو، و انتشار شایعاتی مبنی بر آزادی او، موجی از بازنشر عکس‌های کمتر دیده شده از این خواننده را در فضای مجازی به راه انداخت.
عکس های قدیمی تتلو در ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،به تازگی اخباری در مورد آزادی امیر حسین مقصود لو ملقب به امیر تتلو پس از ساخت ترانه ای در مدح امام علی (ع) به گوش می رسد، با انتشار اخبار و شایعاتی از آخرین دادگاه تتلو، حکم امیر تتلو، آزادی امیر تتلو  به زودی از زندان و... در شبکه های اجتماعی عکس هایی از این خواننده پرطرفدار وایرال شده که شباهت چندانی به دوره مشهوریت او ندارد!  

مادر امیرحسین مقصودلو (تتلو) در صفحه مجازی خود عکس هایی از پسرش منتشر نموده که مربوط به قبل از مشهور شدنش با چهره ای طبیعی و بدون تتو است. چهره ساده و واقعی امیرتتلو واکنش‌های زیادی به دنبال داشته و برای بسیاری جذاب است.

 5NkQBZanvL4l

امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو، خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و تنظیم‌کننده ایرانی در 30 شهریور 1366 در تهران به دنیا آمد. او اصالتاً آذری است و در یک خانوادهٔ پنج نفره در محلهٔ مجیدیهٔ تهران بزرگ شد. امیر حسین کوچکترین عضو خانواده و تنها دو خواهر بزرگتر از خود به نام های نغمه و نسیم دارد.

CODBZajvCUbz

پدرش محمدتقی مقصودلو سال 1384 در 50 سالگی درگذشت اما مادرش خانم فریده واثق در قید حیات است.تتلو در نوجوانی به دلیل وضعیت مالی خانواده، مجبور به کار شد و مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپرمارکت شاگردی کرد.

 682iL0ql6AZB

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی