آغاز انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا/ ایرانیان مقیم کانادا به سیاتل و بوفالو بروند

کدخبر: ۶۵۶۲۴۵
اقتصادنیوز: رئیس دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن گفت: چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران در ۲۰ ایالت آمریکا برگزار می‌شود و اکنون در ایالت‌هایی که در شمال شرق آمریکا قرار دارند مثل واشنگتن، مریلند و بوستون انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است.
آغاز انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا/ ایرانیان مقیم کانادا به سیاتل و بوفالو بروند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «ابوالفضل مهرآبادی» در گفت‌وگوی تلفنی با ستاد انتخابات خارج از کشور با بیان این که ۳۰ صندوق رای برای اخذ رای ایرانیان مقیم آمریکا در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: طبق اخباری که ما در اختیار داریم تعدادی از ایرانیان از ونکوور و تورنتو کانادا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به شهرهای سیاتل و بوفالو (۲ شهر مرزی کانادا و آمریکا) برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سفر کرده‌اند.

خبر مرتبط
جزئیات فعالیت ۶۰ هزار شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری

اقتصادنیوز:‌ رئیس ستاد انتخابات کشور تعداد شعب سیار اخذ رأی را حدود ۱۵ هزار شعبه اعلام کرد و افزود: رای‌گیری در حدود ۹۰ هزار نقطه در داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از دانشجویان نیز از طریق هواپیما و یا با اتومبیل خود را به شعب اخذ رای رسانده‌اند که در انتخابات شرکت کنند، گفت: برای تسهیل جهت شرکت دانشجویان و دیگر شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری، چندین صندوق سیار در نظر گرفته شده است.

مهرآبادی با اشاره به تدابیر اتخاذ شده جهت ایجاد امنیت برای شرکت شهروندان ایرانی در انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت: علیرغم تلاش‌های تعداد محدودی از افراد، تاکنون مشکل خاصی در این زمینه ایجاد نشده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی