عوارض آمپول نوروبیون چیست؟/منابع طبیعی ویتامین B

کدخبر: ۶۵۶۴۲۹
اقتصادنیوز: آمپول نوروبیون که ویتامین‌های گروه B را در خود دارد، به طور طبیعی در منابع غذاهای گوشتی و حیوانی هم دیده می‌شود و در بیشتر مواقع به جای تزریق این آمپول و دریافت انرژی موقت از یک دارو، رژیم غذایی خودمان را تغییر دهیم.
عوارض آمپول نوروبیون چیست؟/منابع طبیعی ویتامین B

به گزارش اقتصادنیوز، نُقل دهان افرادی که احساس خستگی مفرط دارند، تزریق نوروبیون است! به محض اینکه می شنویم فردی از اطرافیان مان انرژی کافی برای انجام کارهای روزانه ندارد یا بدن درد و خستگی دارد، در اکثر مواقع تزریق نوروبیون را به او پیشنهاد می کنیم. 

اما واقعا نوروبیون می تواند آبی بر آتش بی انرژی بودن و خستگی های مفرط باشد؟

در این زمینه امین موسوی،‌ متخصص بیماری های عفونی گفته به ایسنا است: «در مطالعات انجام شده از نظر علمی این که فرد به طور روتین برای ترمیم احساس خستگی بدون اینکه کمبود ویتامین B داشته باشد آمپول نوروبیون تزریق کند تأثیری نخواهد داشت بلکه اثر روانی مصرف دارو است مگر اینکه کمبود ویتامین B داشته باشد و با تجویز پزشک دُز مشخصی از این آمپول را تزریق کند. ویتامین B به طور طبیعی در منابع غذاهای گوشتی و حیوانی وجود دارد و گوشت و جگر غنی‌ترین منابع حاوی ویتامین‌های گروه B هستند و کاربرد این آمپول برای کسانی است که کمبود ویتایمن B دارند. معمولاً کسانی که در رژیم‌های گیاه‌خواری مطلق هستند کمبود ویتامین B دارند و نیاز است که ویتامین B آن‌ها از این طریق تأمین شود.»

عوارض نوروبیون چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز، این متخصص بیماری های عفونی درباره عوارض نوربیون گفته است: « این آمپول محلول در آب است عوارض خاصی ندارد اما در موارد نادری ممکن است فرد دچار خارش پوستی، تهوع، استفراغ و آکنه شود. جزو عوارضی که شرکت داروساز عنوان کرده است سرطان ذکر نشده است و اگر هم چنین موردی پیش آمده حتماً دلیل دیگری دخیل بوده است اما بیماری پلی‌سیتمی‌ورا که بدخیم هم نیست می‌تواند از عوارض مصرف بی‌رویه این آمپول باشد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی