شرور مسلح پایتخت در این خیابان دستگیر شد

کدخبر: ۶۵۶۴۹۵
اقتصادنیوز: سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک شرور مسلح در خیابان سهرودی تهران خبر داد.
شرور مسلح پایتخت در این خیابان دستگیر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا صادقی پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی گزارش عربده کشی و اخلال در نظم عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش در خیابان سهروردی تهران  ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. پس از حضور ماموران در محل و مشاهده متهم، در ابتدا وی به آرامش دعوت شد اما متهم بدون توجه به دستورات پلیس،  به قدرتنمانی ادامه داد و سپس از محل فرار کرد.

صادق پور با بیان اینکه با قرار متهم تعقیب و گریز بین ماموران و متهم آغاز و طرح مهار اجرا شد، گفت: سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز متهم زمینگیر، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین در بررسی‌های اولیه از متهم  یک قبضه سلاح گرم کمری با فشنگ جنگی و مقداری موادمخدر از نوع تریاک نیز کشف و ضبط شد. 

خبر مرتبط
شهادت مامور پلیس شادگان+ جزئیات حادثه

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شادگان از شهادت مامور فراجا استوار کامران مسعودی تبار در راه امنیت مردم خبر داد.

وی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری ۱۰۴ عباس آباد و انجام بازجویی از وی گفت: متهم که جزو اشرار سابقه‌دار بود در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت با هدف قدرتنمایی اعتراف کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد واو به همراه پرونده متشکله و ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی