آخرین جزئیات از حادثه مسمومیت رضوانشهر گیلان / علت مراجعه گسترده شهروندان چه بود؟

کدخبر: ۶۵۶۸۴۹
اقتصادنیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۹۷ نفر به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند، گفت: علت مسمومیت شهروندان رضوانشهری همچنان در دست بررسی است و تا اعلام نتایج بررسی‌ها نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد.
آخرین جزئیات از حادثه مسمومیت رضوانشهر گیلان / علت مراجعه گسترده شهروندان چه بود؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا اظهار کرد: مراجعه بیماران به بیمارستان شهدای رضوانشهر با علائم مشابه از صبح جمعه گذشته شروع شده که تاکنون تعداد آنها به ۳۹۷ نفر رسیده است که طی این مدت به مراکز دولتی و خصوصی این شهرستان مراجعه کرده‌ و به صورت سرپایی درمان شده اند.

وی با بیان اینکه تهوع و گاه استفراغ از علائم مسمومیت شهروندان رضوانشهری بوده است، افزود: تاکنون هیچ بیماری به دلیل این علائم در مراکز درمانی شهرستان و استان بستری نشده‌ و همه با حال خوب ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه اقدامات بهداشتی و درمانی لازم انجام شده‌است و جای نگرانی نیست، ادامه داد: بررسی‌های لازم انجام شده کلرزنی آب در حد مناسب بوده و تاکید شده که دقت بیشتری صورت گیرد و نمونه‌ها بیشتر کنترل شود.

وی با بیان اینکه هنوز نمی‌توان علت قطعی مسمومیت را از آب شرب شهری اعلام کرد، افزود: کِشت ۴۸ ساعته آب در دست انجام است و به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

دکتر آشوبی با تاکید بر لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط شهروندان رضوانشهری گفت: شهروندان آب را بجوشانند و دست‌ها را ضدعفونی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان شنبه گذشته با اشاره به افزایش شمار مسمومیت شهروندان رضوانشهری به ۲۶۰ نفر گفته بود: تمام مراجعه‌کنندگان پس از ارائه مراقبت‌های درمانی با حال خوب مرخص شدند.

 

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی