آغاز شماره گذاری خودروهای وارداتی به کیش

کدخبر: ۶۵۶۹۴۳
اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور کیش از شماره‌گذاری اولین گروه از خودرو‌های وارداتی در کیش خبر داد و گفت: شماره‌گذاری این خودروها پس از دریافت تاییدهای لازم انجام می‌شود.
آغاز شماره گذاری خودروهای وارداتی به کیش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ مهدی توانگر روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: خودرو‌های پلاک‌گذاری شده از نوع تویوتا و هیبریدی هستند.

وی تصریح کرد: خودرو‌های وارداتی پس از دریافت تاییدیه‌های لازم پلاک گذاری می‌شوند و در این مسیر براساس مصوبات قانونی اقدام می‌‌شود.

ورود 250 خودرو به کیش

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تعداد کل خودروهای وارداتی به جزیره در چند ماه گذشته به 250 خودرو رسیده که منتظر طی مراحل لازم برای پلاک‌گذاری و ترخیص آنان هستیم.

وحید زارع فکری با اشاره به ورود بیست خودروی دیگر به منطقه آزاد کیش، تصریح کرد: تاکنون هشت خودروی تجاری از نوع هایس موفق به اخذ پلاک و ترخیص شدند.

خبر مرتبط
جدیدترین مدل تویوتا در راه ایران/ متقاضیان خودروهای وارداتی سورپرایز شدند

اقتصادنیوز: محصول جدید کمپانی خودروسازی تویوتا به زودی روانه بازار می شود.

وی گفت: روز گذشته بیست خودروی دیگر از نوع تویوتا کرولا دولوکس XLE و کرولا لوین 1800 هیبردی 2024 وارد گمرک منطقه آزاد کیش شدند.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: ممنوعیت واردات خودروی داخلی و خارجی به کیش، سبب فرسودگی خودروهای موجود در جزیره شده و هزینه‌های سنگینی در نگهداری و تعمیر آن‌ها به کیشوندان تحمیل می‌کند و ما همه تلاش خود را برای رفع مشکل در این زمینه انجام می‌دهیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی