صندلی سعید جلیلی داغ شد/جلیلی چه هشداری به روحانی و ظریف داد؟+ فیلم

کدخبر: ۶۵۷۲۱۶
اقتصادنیوز: سعید جلیلی خطاب به مسعود پزشکیان گفت: آقای پزشکیان! اینها را مردم می‌دانند! دولت آقای روحانی و همین آقای ظریف به هشدار من برای جلوگیری از حمله به سفارت عربستان عمل نکردند و آن افتضاح به بار آمد.
صندلی سعید جلیلی داغ شد/جلیلی چه هشداری به روحانی و ظریف داد؟+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، سعید جلیلی در دومین مناظره از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مسعود پزشکیان گفت: شما ۳۲ سال عملکرد را می خواهید بگذارید کنار و دارید به سه سال فقط اکتفا می کنید که اتفاقا این سه سال در مقایسه با آن ۳۲ سال درخشان بوده است. 

وی گفت: شما می گفتید نمی شود نفت را صادر کرد، ولی مقایسه کنید ۹۸ با ۱۴۰۲ را. چند برابر شده است در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۹۸. سرمایه گذاری خارجی در ۱۴۰۲ نسبت به ۹۸ و ۹۷ شما چند برابر شده است. 

جلیلی بیان کرد: در اوایل دولت شهید رئیسی برخی اقتصاددانان پیش بینی کردند که تورم بالای ۱۰۰ درصد می شود! حالا همینها از نظر آقای پزشکیان شده‌اند متخصص!

جلیلی ادامه داد: مگر دوستان شما نمی‌گفتند که مسکن مهر مزخرف است و افتخار می‌کردند که مسکن نمی‌سازیم؟ همین ها الان در ستاد شما هستند. 

وی خطاب به پزشکیان گفت: آقای پزشکیان! اینها را مردم می‌دانند! دولت آقای روحانی و همین آقای ظریف به هشدار من برای جلوگیری از حمله به سفارت عربستان عمل نکردند و آن افتضاح به بار آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی