دنیز دانش و هوتن شکیبا؛ سوژه شدند

کدخبر: ۶۵۷۲۸۷
اقتصادنیوز: دنیز دانش، بازیگر تئاتر، این روزها نامش در کنار هوتن شکیبا مطرح می‌شود. او کیست؟ در این مطلب، به بررسی رابطه هوتن شکیبا و دنیز دانش و همچنین بیوگرافی مختصری از این بازیگر تئاتر می‌پردازیم.
دنیز دانش و هوتن شکیبا؛ سوژه  شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،شایعات و حواشی جزو لاینفک زندگی هنرمندان و چهره‌های مشهور است، یکی از پربازدیدترین اخباری که این روزها در فضای مجازی  شنیده می‌شود، مربوط به ازدواج و همسر هوتن شکیبا بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است.

اخبار فراوانی در مورد زندگی خصوصی ازدواج هوتن شکیبا به گوش می‌رسد،این اخبار با کامنت‌های پر محبت و عاشقانه آقای بازیگر برای دنیز دانش قوت گرفته است اما هوتن شکیبا و دنیز دانش تاکنون در صفحه مجازی خود هیچ واکنشی به خبر ازدواجشان نشان نداده‌اند. به نظر می‌رسد خبر ازدواج این هنرمندان شایعه ای بیش نیست.

 kJzDdPZvVwXW

بیوگرافی دنیز دانش را اینطور میتوان آغاز کرد که دنیز متولد 5 مهر 1372 است که در نمایش های تئاتر و فیلم های کوتاه بازی کرده است. اتتلو نزدیک شدن، فیلم کوتاه گواه، فیلم کوتاه لانگ شات، فیلم کوتاه بیت حشرات، نمایش درس بی پایان، نمایش اسلو و... از آثاری هستند که دنیز دانش در آنها ایفای نقش نموده است.

 MjAwW5h6u38d

هوتن شکیبا یکی از ستاره های مشهور سینما که در کارنامه هنری خود، نقش آفرینی در آثار قابل قبولی چون شبی که ماه کامل شد، تی تی، ابلق، رهایم کن و... را دارد، 24 خرداد ماه سال 1363 در سنندج متولد شد. هوتن شکیبا در یک خانواده ای کرد تبار به دنیا آمده و تنها یک برادر به نام هومن دارد که در عرصه تقاشی متبحر است. مادر هوتن شکیبا معلم و پدرش کارمند اداره کشاورزی بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی