بشار رسن به پرسپولیس باز می‌گردد؟

کدخبر: ۶۵۷۵۹۷
اقتصادنیوز: روز چهارشنبه بود که بشار رسن، هافبک عراقی سابق پرسپولیس تصویری از دوران حضور خود در این تیم منتشر کرد که برخی رسانه‌ها این اقدام او را به معنای چراغ سبز برای بازگشت از سمت وی تعبیر کردند.
بشار رسن به پرسپولیس باز می‌گردد؟

به گزارش اقتصادنیوز، در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، شایعات زیادی درباره نقل و انتقالات بازیکنان به گوش می‌رسد که یکی از آنها مربوط به بازگشت هافبک محبوب برانکو به تیم سرخ‌پوشان است. آنگونه که خبرورزشی گزارش داده، قرارداد بشار رسن، بازیکن عراقی با تیم قطری المرخیه تمام شده و حالا او یک بازیکن آزاد و بدون باشگاه به حساب می‌آید. آنگونه که در خبرها آمده، مدیر برنامه رسن هم تایید کرده که سه پیشنهاد در مقابل او قرار دارد؛ باشگاه نیروی هوایی عراق، الجزیره امارات و پرسپولیس از ایران. تصویری که رسن از حضور خود در تیم پرسپولیس در فضای مجازی منتشر کرد، به شایعات بازگشت او به این تیم دامن زده است.  

پاسخ تیم پرسپولیس به بازگشت بشار رسن

مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی برای جذب و بازگشت هافبک عراقی سابق سرخپوش‌ها به این تیم نداشته‌اند. آنگونه که خبرگزاری مهر در این باره گزارش داده، تیم پرسپولیس تاکنون فقط با مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری تمدید قرارداد شده است.

تسنیم نیز به نقل از سایت «Win Win» طی گزارشی نوشته است: «رسن که سابقه بازی در تیم‌های نیروی هوایی و پرسپولیس را در کارنامه دارد، به دنبال کسب تجربه‌ای جدید است و در صورت حل مسائل مالی، پیشنهاد الجزیره می‌تواند برای او مناسب باشد. بشار در این باره قرار است با ایمن حسین، مهاجم تیم ملی عراق که در سال 2023 برای الجزیره به میدان می‌رفت، درباره وضعیت باشگاه اماراتی و پیشنهاد این باشگاه مشورت کند.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی