خط و نشان تازه نتانیاهو برای حزب الله لبنان/هر که ما را آزار دهد خونش به پای خودش است

کدخبر: ۶۵۷۶۹۴
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین خط و نشان برای حزب الله لبنان اعلام کرد: ما مصمم به بازگرداندن امنیت و آرامش به جبهه‌های شمالی هستیم.
خط و نشان تازه نتانیاهو برای حزب الله لبنان/هر که ما را آزار دهد خونش به پای خودش است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر حزب الله لبنان را تهدید به یک جنگ همه جانبه کرد.

حملات گسترده حزب الله لبنان به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خشم مقامات تل آویو را برانگیخته است به ویژه آنکه اکنون ۸ ماه است که بیش از ۶۰ هزار شهرک نشین صهیونیست از مناطق مرزی با لبنان تخلیه شده و رژیم صهیونیستی از بازگرداندن آنها به این مناطق عاجز بوده است.

خبر مرتبط
سیگنال مثبت از مذاکرات آتش بس /موافقت نتانیاهو با اعزام هیأت اسرائیلی

اقتصادنیوز : بعد از پاسخ مثبت جنبش حماس به طرح میانجی‌ها برای آتش بس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعزام یک هیأت صهیونیست برای مذاکره درباره توافق تبادل اسرا موافقت کرد.

بر این اساس، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین خط و نشان برای حزب الله لبنان اعلام کرد: ما مصمم به بازگرداندن امنیت و آرامش به جبهه‌های شمالی هستیم.

وی با تکرار تهدیدات گذشته، خاطر نشان کرد: هر که ما را آزار دهد خونش به پای خودش است. ما می‌دانیم مسیر طولانی در این زمینه پیش رو داریم اما ما برای بازگرداندن امنیت به مرزهای لبنان مصمم هستیم. ما به دنبال بازگرداندن شهرک نشینان صهیونیست به خانه‌هایشان در مجاورت مرز لبنان هستیم.

خبر مرتبط
اعتراف سخت و سنگین اسرائیل درباره نظامیانش

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۴ هزار نظامی صهیونیست از ابتدای تجاوزات به غزه اعتراف کرد.

نتانیاهو به مانند سایر مقامات ارشد صهیونیست بار دیگر حزب الله را تهدید به یک جنگ همه جانبه کرد.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز پس از طی سفر به آمریکا و نیز پس از بازگشت به سرزمین‌های اشغالی بارها تهدید کرده است تل آویو حل و فصل اختلافات با حزب الله از طریق دیپلماتیک را ترجیح می‌دهد اما در صورت لزوم آماده یک جنگ همه جانبه با این جنبش است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی