توضیح وزیر ارشاد درباره ادعای انتصابات در این وزارتخانه؛

واکنش تند وزیر ارشاد به ادعای انتصابات تازه در این وزاتخانه/ ۷۰ تا ۸۰ درصدش کذب محض بود

کدخبر: ۶۶۰۱۷۵
اقتصادنیوز: وزیر ارشاد درباره ادعای انتصابات در این وزارتخانه گفت: بحث‌هایی که مطرح شده بود ۷۰ تا ۸۰ درصدش کذب محض بود و دوستان ما هم درباره آن‌ها توضیح دادند. اساساً بعضی چیزها هم وجود خارجی نداشت که مطرح کرده بودند.
واکنش تند وزیر ارشاد به ادعای انتصابات تازه در این وزاتخانه/ ۷۰ تا ۸۰ درصدش کذب محض بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص انتصابات در وزارت ارشاد اظهار داشت: در وزارت ارشاد هیچ انتصاب جدید خارج از رویه اتفاق نیفتاده است. نمی‌دانم این بحث‌ها برای چه پیش آمد و این مقدارش را هم جز بداخلاقی‌های رسانه‌ای می‌دانم.

وی عنوان کرد: بحث‌هایی که مطرح شده بود ۷۰ تا ۸۰ درصدش کذب محض بود و دوستان ما هم درباره آن‌ها توضیح دادند. اساساً بعضی چیزها هم وجود خارجی نداشت که مطرح کرده بودند.

خبر مرتبط
واکنش وزارت ارشاد به اشتباه جنجالی محمدمهدی اسماعیلی درباره رخشان بنی‌اعتماد

اقتصادنیوز: روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیح یک اشتباه سهوی نوشت: منظور وزیر فرهنگ پوران درخشنده بود نه رخشان بنی‌اعتماد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح: کرد: بقیه موارد هم آنهایی بودند که از اول دولت بودند. مثلاً ما رئیس مرکز حراست داریم که شخصیت معتبر امنیتی کشور است. دبیر شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات داریم که سال‌ها رایزن جمهوری اسلامی بوده و جزو بهترین رایزن‌های خارج از کشور بوده است و حالا ممکن است یک نسبتی هم با من داشته باشد، اما کارمند همان مجموعه است آن‌هم قبل از اینکه ما به آنجا برویم.

اسماعیلی تاکید کرد: به هرحال بخشی از این موارد مطرح‌شده بداخلاقی است و بخشی هم سوءتفاهم و بخشی هم مربوط به هیجانات پایان دولت است که خیلی جدی نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید