سیامک نعمتی در استقلال؟/ خداحافظی قطعی از تراکتور

کدخبر: ۶۶۱۰۳۴
اقتصادنیوز: سیامک نعمتی بازیکن سابق پرسپولیس که از تیم فوتبال تراکتورسازی هم جدا شد، هنوز خود را پرسپولیسی می‌داند و اعلام کرده است به تیم رقیب یعنی استقلال نمی‌پیوندند.
سیامک نعمتی در استقلال؟/ خداحافظی قطعی از تراکتور

به گزارش اقتصادنیوز، سیامک نعمتی که فصل گذشته مجبور به ترک پرسپولیس شد، بعد از یک سال همکاری با تیم فوتبال تراکتورسازی، قصد دارد تبریز را ترک کند. 

این موضوع باعث شد در روزهای گذشته شایعاتی درباره پیوستن او به تیم فوتبال استقلال مطرح شود. به گزارش اقتصادنیوز و بر اساس اعلام ورزش 3، نعمتی نسبت به این حاشیه واکنش نشان داده و گفته بود: «فعلا پیشنهادات به صورت واسطه‌ای بوده. هرچند با تمام احترامی که برای رقیب قائل هستم هرگز نمی‌توانم به این موضوع حتی فکر کنم. اگر می‌خواستم به استقلال بروم چند سال قبل و پیش از پیشنهاد پرسپولیس می‌رفتم. من آن سال پیشنهاد استقلال را رد کردم چرا که می‌دانستم یک روز بالاخره به پیراهن پرسپولیس می‌رسم. الان که چند فصل افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشتم هرگز نمی‌گذارم برای یک ثانیه هم دل یک هوادار پرسپولیس هم بشکند.»

خبر مرتبط
سیامک نعمتی به سیم آخر زد!

سیامک نعمتی هم تهدید کرده که اگر رضایتنامه‌اش با شرایطی که مدنظرش است صادر نشود به تمرینات برگشته و اگر شده تا پایان فصل دور زمین می‌دود اما همه طلبش را از پرسپولیس دریافت خواهد کرد.

نعمتی که در لیگ برتر با تیم های پیکان، پرسپولیس و تراکتور موفق به گلزنی شد، اگرچه چند پیشنهاد لیگ برتری دریافت کرد اما همچنان در انتظار دریافت پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید