حقیقت افشا شده درباره پژمان جمشیدی

کدخبر: ۶۶۱۴۸۱
اقتصادنیوز : صحبت هایی درباره پژمان جمشیدی برای اولین بار انجام شده و ویدئوی آن در فضای مجازی وایرال شده است که در ادامه جزئیات آن را می خوانید.
حقیقت افشا شده درباره پژمان جمشیدی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون که با پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر پرکار این روزهای سینما در چندین فیلم و سریال چون پژمان، تگزاس، خوب بد جلف و...همبازی بوده و به یکی از زوج های هنری سینما تبدیل شدند، به تازگی با حضور در برنامه 35 میلیمتری و گفتگو با فریدون جیرانی دست به افشاگری درباره سریال پژمان و عدم رضایت برخی بازیگران در این سریال به دلیل حضور پژمان جمشیدی زد  .

سام درخشانی در گفتگو جدید با فریدون جیرانی از بازیگری نام برد که حاضر به بازی در مقابل پژمان جمشیدی نبود، آقای بازیگر چنین گفت:

پژمان جمشیدی بهش یه طرح داده بود در مورد دوره افول خودش بعد از شهرت،اتفاقات واقعی که برای پژمان می‌افتاد و نمی‌شناختنش و همه این‌ها... پژمان همیشه عاشق سینما بود، همیشه دوست داشت که ورود کنه و این ایده رو مطرح می‌کنن و شبکه هم میگه خوبه، به شرطی که پژمان بازی نکنه، صحبت این بوده که امیرحسین رستمی بازی کنه و کسانی دیگه،نمیشه و قرار میشه که پژمان بازی کنه به شرط و شروطی،میگن ما می‌بینیم اگه خوب بود ادامه بدید اگه خوب نبود باید بزارینش کنار،چند تا سکانس نمونه می‌گیرن و...،در این مسیر چالش‌های دیگه‌ای هم وجود داشته،با یکی دوتا از بازیگرا قرارداد می‌نویسن حتی پوریا پورسرخ قرارداد می‌نویسه ولی فرداش میره کنسل می‌کنه،هیچ کدوم از بازیگران راضی نمی‌شن بغل پژمان بازی کنن، پیمان قاسم خانی زنگ می‌زنه به من و میگه یادته بهت گفتم که کمدی گفتم که بله میگه بیا الان وقتشه و من انقدر دوست داشتم که با این اکیپ کار کنم بدون چون و چرا پذیرفتم.

  سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت و نویسندگی پیمان و مهراب قاسمخانی سال 92 روی آنتن شبکه سه سیما رفت. پژمان جمشیدی که تا آن زمان به عنوان چهره های فوتبالی شناخته میشد در این سریال جلوی دوربین رفت و توانست در دنیای بازیگری موفق عمل کند. پژمان جمشیدی در نقش بازیکن فوتبال در سریال پژمان ایفای نقش کرد و سام درخشانی مدیر برنامه های او در این سریال بود.

بعد از گذشت سالها از اولین بازی پژمان جمشیدی و ورود او به سینما این روزها شاهد ایفای نقش او درآثاری طنز و جدی فراوانی هستیم، پژمان جمشیدی در فیلم و سریال های فراوانی چون زیرخاکی، بی بدن، دیوار به دیوار، صبحانه با زرافه‌ها، تگزاس، بخارست، بی مادر، علفزار،شهر هرت و...بازی کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید