وضعیت غم انگیز دختر سعید راد +عکس

کدخبر: ۶۶۱۹۵۶
اقتصادنیوز : پیکر زنده‌یاد سعید راد، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، در خانه ابدی آرام گرفت. در مراسم تدفین این هنرمند فقید، دختر ایشان سخنانی غم‌انگیز و تأثیرگذار را بیان کرد.
وضعیت غم انگیز دختر سعید راد +عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،مراسم تشییع پیکر زنده یاد سعید راد بازیگر مطرح سینمای ایران  تشییع و پیکر این بازیگر فقید طبق وصیت خودش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) کنار مزار محمد علی فردین به خاک سپرده  شد.

در مراسم تشییع سعید راد خانواده ایشان از جمله پسرش سام و دخترش نگاه حضور داشتند، بی تابی و بی قراری دختر سعید راد و دلداری برادرش به او در مراسم تشییع پدرش سوژه عکاسان شد.

Jy1GLAEznwQH

ویدیویی از بی تابی دختر سعید راد و صحبت های او درباره پدرش در فضای مجازی  پربازدید شده است. دکتر نگاه راد در مراسم تشییع پدرش در جمع مردم و هنرمندان عنوان نمود که ده ماه با کمال عشق و قدرت از پدر مراقبت کرده و دوره ای را به دلیل شرایط ایشان مجبور شدند که پدر را به یک آسایشگاه خصوصی انتقال دهند.

دختر سعید راد در ادامه صحبت ها از برخی قضاوت‌ها و بی فکری‌ها درباره ماه‌های آخر زندگی پدرش انتقاد کرد و علت اعلام نکردن بیماری پدر را خواست خود ایشانم دانست که دوست نداشت در این دوران کسی او را ببیند چرا که سعید راد سینما بود.

VJ3XoGagVVLF

احمد سعید حق پرست راد با نام هنری سعید راد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در آستانه 80 سالگی و پس از تحمل یک دوره بیماری سخت درگذشت و سینمای ایران و هنردوستان را داغدار کرد. مراسم تشییع پیکر زنده یاد سعید راد با حضور خانواده، چهره های ورزشی و بازیگران تشییع شد. ساره بیات ، هومن حاجی عبداللهی ، علی اوجی ، حمید استیلی،احمدرضا درویش، مازیار میری، منوچهر شاهسواری، محمود خوردبین، غلامرضا موسوی، جمشید گرگین،اصغر حاجیلو و... از جمله حاضران درمراسم تشییع پیکر زنده یاد سعید راد بودند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید