حمله پهپادی حزب الله به مقر نظامیان رژیم صهیونیستی

کدخبر: ۶۶۲۲۶۰
اقتصادنیوز: حزب الله لبنان از حمله با پهپادهای انفجاری و سلاح مناسب به پایگاه «الراهب» و دو مقر نظامیان صهیونیست در شهرک‌های «آویویم» و «مسکاف‌عام» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
حمله پهپادی حزب الله به مقر نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر از نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با انتشار سه بیانیه از حمله پهپادی و موشکی به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و روستاهای جنوب لبنان به‌ویژه شهرک عیترون، مجاهدان مقاومت اسلامی امروز جمعه یک ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی «آویویم» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین پایگاه «الراهب» رژیم صهیونیستی و تجهیزات و مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در این پایگاه با مجموعه‌ای از پهپادهای انفجاری هدف قرار داد. پهپادها به صورت مستقیم به هدف خود اصابت کردند و یکی از تجهیزات فنی نظامیان اشغالگر منهدم شد.

در بیانیه دیگر حزب الله تأکید شد: در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌های غیرنظامیان در شهرک «شیحین» در جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساختمان‌های مورد استفاده نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی «مسکاف‌عام» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود در راه قدس به نام فضل سمیح نور الدین (مجاهد) متولد سال ۱۹۹۲ و از اهالی شهرک مرکبا در جنوب لبنان خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید