مکان دیدار رجب طیب اردوغان و بشار اسد مشخص شد

کدخبر: ۶۶۳۷۲۴
اقتصادنیوز: به گفته وزیر خارجه ترکیه، اگر دیداری بین رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و بشار اسد، رئیس جمهور سوریه انجام شود در کشور سومی خواهد بود.
مکان دیدار رجب طیب اردوغان و بشار اسد مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه به روزنامه صباح گفت: ما از دمشق می‌خواهیم مذاکراتی با مخالفان سوریه داشته باشد. اگر دیداری بین رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و بشار اسد، رئیس جمهور سوریه انجام شود در کشور سومی خواهد بود.

خبر مرتبط
اردوغان به بایدن درباره ترور اسماعیل هنیه هشدار داد

اقتصادنیوز: رجب طیب اردوغان، در یک تماس تلفنی با جو بایدن گفت: ترور اسماعیل هنیه، رئیس سیاسی حماس «ضربه سنگینی» به تلاش‌های آتش بس در غزه وارد کرده است.

وی افزود: رایزنی با مسئولان سوری درباره مکان و موعد این دیدار ادامه دارد اما تاکنون موعد مشخصی تعیین نشده است. مقامات سوریه باید مذاکراتی با مخالفان داشته باشند تا مشکلات را حل کنند.

پیشتر هاکان فیدان گفته بود که تلاش برای برگزاری دیداری بین اردوغان و اسد در حال انجام است اما هنوز زود است که در این خصوص به طور دقیق صحبت کرد.

از سوی دیگر دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت: این کشور مثل دیگر کشورها خواهان بهبود روابط بین ترکیه و سوریه است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید