اختلاف سنی صدرالدین حجازی و همسر دومش+عکس

کدخبر: ۶۶۳۷۴۹
اقتصادنیوز :عکس دو نفره و رمانتیک سونیا شکیبا همسر دوم صدرالدین حجازی که چهره بسیار جوانتری نسبت به آقای بازیگر دارد را مشاهده میکنید.
اختلاف سنی صدرالدین حجازی و همسر دومش+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،صدرالدین حجازی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و پدر سینا حجازی خواننده جوان موسیقی این روزها درگیر بیماری سرطان است و مراحل درمان را در کنار همسرش می گذراند. پس از انتشار خبر بیماری بازیگر نقش خولی در مختارنامه و وایرال شدن عکس دونفره آقای بازیگر و همسرش، چهره جوان سونیا شکیبا همسر صدرالدین حجازی سوژه کاربران در فضای مجازی گشت و اختلاف سنی صدرالدین حجاز ی و همسرش سونیا شکیبا مورد توجه قرار گرفت.

همسر-صدرالدین-حجازی

 صدرالدین حجازی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران متولد 16 مرداد 1327 در اصفهان است و در حال حاضر 76 سال سن دارد. در مورد سال تولد سونیا شکیبا همسر صدرالدین حجازی اطلاعاتی منتشر نشده و اختلاف سنی این زوج مشخص نیست اما خانم شکیبا همسر دوم صدرالدین حجازی است و چهره جوانتری نسبت به آقای بازیگر دارد.

نکته اینجاست که از آنجا که حاصل ازدواج این دو پسری است که در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل میکند میتوان حدس زد که همسر دوم صدرالدین شکیبا سن خیلی کمی ندارد و چهره اش بسیار جوان تراز سنی که میتوان برای او حدس زد، است. 

سونیا شکیبا دانش آموخته روان شناسی بالینی و دارای بورد تخصصی پوست و زیبایی است و در آثار گوناگونی به عنوان طراح چهره پرداز مشغول بوده، بازیگری را با بازی در فیلم آخرین خون تجربه کرده و کتابی به نام کلام در کنج نوشته است.

سونیا شکیبا و صدرالدین حجازی پسری به نام پارسا دارند. پارسا حجازی مترجم، پژوهشگر ارشد علوم سیاسی و نوازنده گیتارالکتریک است.

بر اساس اخبار منتشر شده از صدرالدین حجازی در رسانه ها، آقای بازیگر از همسر اول خود دختری بنام یلدا و دو پسر بنام های کسری و سینا دارد. سینا حجازی ترانه سرا، نوازنده و خواننده و بازیگر ایرانی سبک پاپ، رگی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید