راز سرقت از خانم بلاگر ؛دزدها به هزینه های درمان سرطان هم رحم نکردند

کدخبر: ۶۶۳۸۱۶
اقتصادنیوز :زن جوان برای انتقام از صاحبخانه سابقش با همدستی دو مرد به خانه مستاجر او که زنی بلاگر بود، دستبرد زد و هزینه درمان سرطان این زن را سرقت کرد.
راز سرقت از خانم بلاگر ؛دزدها به هزینه های درمان سرطان هم رحم نکردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازجام‌جم، اوایل مرداد امسال زنی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و اطلاع داد خانه‌اش در محله یوسف‌آباد تهران مورد سرقت قرار گرفته است. در ادامه ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا به آن خانه رفتند. آنها مشاهده کردند که قفل در خانه تخریب و اموال باارزش سرقت شده است. 

شاکی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: شوهرم فوت شده و با فرزندم زندگی می‌کنم. من به عنوان بلاگر در اینستاگرام فعالیت دارم. به بیماری سرطان مبتلا شده و تحت درمان هستم. خانه قبلی‌ام را تغییر دادم و خانه کوچک‌تری در محله یوسف‌آباد تهران اجاره کرده بودم. دومین شبی بود که به این خانه نقل مکان کردیم. دلار، طلا، سکه، وسایل آنتیک و برخی از اثاثیه‌ام را در بخشی از خانه جدید گذاشته بودم. قصد داشتم کم‌کم آن اموال را بفروشم تا هزینه درمانم تامین شود. آن شب با فرزندم برای ساعاتی خانه را ترک کردیم و هنگامی که بازگشتیم، قفل در تخریب شده، وسایل خانه‌ام به‌هم ریخته بود و همه اموال قیمتی که ارزش آن ۱۰ میلیارد تومان می‌شد به سرقت رفته بود.ماموران به بازبینی فیلم دوربین مداربسته ساختمان پرداختند که تصویر یک زن و دو مرد که یکی از آنها سالخورده بود را به دست آوردند. آنها که سرنشینان یک خودرو و راکب موتوری بودند به ساختمان آمده و بعد از ۱۵ دقیقه، اموال را دزدیده و متواری شدند.  ماموران این تصویر را به زن بلاگر نشان دادند اما او آنها را نمی‌شناخت. بنابراین تصاویر را به صاحبخانه شاکی نشان دادند که وی چهره سارق زن را شناسایی کرد و گفت: این زن مستاجر سابقم بود و با دعوا خانه را تخلیه کرد. مدتی خانه خالی بود تا این‌که شاکی پرونده آمد و مستاجرم شد. متهم زن تحت تعقیب قرار گرفت و دو روز پیش بازداشت شد. او در جریان تحقیقات گفت: دو سال بود که در این خانه مستاجر بودم. صاحبخانه و همسایه‌ها بابت رفت و آمد دوستانم اعتراض می‌کردند و همین باعث شد خانه را تحویل دهم. بعد از آن از زن صاحبخانه کینه به دل گرفته، درصدد انتقام از او بودم. تصمیم گرفتم به مستاجرانی که ساکن خانه او می‌شوند، خسارت وارد کنم که بترسند و از ترس جان و مال‌شان خانه را ترک کنند تا صاحبخانه‌ام نیز ضررمالی دهد. موضوع را با مردی که اینترنتی با او دوست شده بودم، درمیان گذاشتم و او قبول کرد تا از خانه زن مستاجر سرقت کنیم. آن شب وقتی مطمئن شدیم که آنها خانه نیستند، من، مرد سالخورده که دوستم بود و پسری جوان به خانه موردنظر رفتیم. بعد با کلیدی که داشتم در را باز کرده و داخل رفتیم. قفل در آپارتمان را تخریب کرده و وارد شدیم. همه‌جا را به‌هم ریختیم و اموالی را یافته و سرقت کردیم. گمان نمی‌کردم به این زودی بازداشت شوم. 

مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: ماموران به خانه متهم زن رفتند و در بررسی از آنجا بخشی از اثاثیه و اموال قیمتی را یافتند. این در حالی بود که دو مردی که با وی همدست بودند نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و  دو عملیات جداگانه بازداشت شدند. 

 

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید