تمام زنان خانواده همسر ساعد سهیلی+عکس

کدخبر: ۶۶۴۰۶۴
اقتصادنیوز : گلوریا هاردی، همسر هنرمند ساعد سهیلی، با انتشار عکسی صمیمانه از جمع زنان خانواده‌اش که همگی در فرانسه ساکن هستند، لحظاتی شیرین از زندگی شخصی خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.
تمام زنان خانواده همسر ساعد سهیلی+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، ساعد سهیلی بازیگر فیلم سینمایی پول و پارتی که در اکران این فیلم سینمایی با خانواده اش و بدون حضور همسرش گلوریا شرکت کرده بود، سوژه رسانه ها شد و زندگی مشترک او زیر سوال رفت. بر خلاف همه حواشی آقای بازیگر از همسرش جدا نشده و در اکران فیلم سینمایی پول و پارتی از همسرش صحبت کرده و عکسی از پسر کوچکش تئو را نیز به اشتراک گذاشته، گلوریا همسر دورگه ساعد گویا در ایران حضور دارد و در کنار خانواده فرانسویش زندگی نمی کند. 

گلوریا-هاردی

گلوریا هاردی بازیگر و همسر ساعد سهیلی، در فرانسه متولد شده و دارای مادری ایرانی و پدری فرانسوی است. گلوریا هاردی در جشنواره فیلم در پاریس با ساعد سهیلی آشنا شد که این آشنایی در سال 1394 منجر به ازدواج گشت. این زوج دارای دو فرزند به نام های هامون متولد سال 1396 و تئو متولد سال 1401 می باشند. پدرساعد، سعید سهیلی کارگردان و مادرش مهناز منتظمی خانه دار می باشد، ساعد سهیلی دو خواهر به نام های صبا و سارا و یک برادر به نام سینا دارد که هر سه در زمینه هنر و سینما فعالیت می کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید