حملات هوایی اسرائیل به مرکز غزه/ شهادت 7 فلسطینی

کدخبر: ۶۶۴۰۶۹
اقتصادنیوز:منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که در حملات هوایی رژیم صهیوینستی به شهر دیرالبلح واقع در مرکز غزه هفت فلسطینی شهید شدند.
حملات هوایی اسرائیل به مرکز غزه/ شهادت 7 فلسطینی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چادرهای آوارگان فلسطینی را در محوطه بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح هدف قرار دادند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که در بمباران چادرهای آوارگان در بیمارستان شهدای الاقصی تاکنون چهار نفر شهید و بیش از ۱۸ زخمی شدند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین از جامعه جهانی و سازمان‌های بین المللی خواست که برای توقف جنگ نسل کشی و توقف حمام خون در نوار غزه، جنایتکاران را تحت فشار قرار دهند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین یک منزل مسکونی را نیز در دیرالبلح هدف قرار دادند که منجر به شهادت سه نفر شد.

به گزارش ایرنا، با گذشت بیش از ۳۰۰ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین نیز جدیدترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) تاکنون، بیش از ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر در این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین تعداد مجروحان این جنایات را بیش از ۹۱ هزار نفر اعلام کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید